علم و تکنولوژی

مشخصات احتمالی گوشی شیائومی CIVI 2 فاش شد

شرکت شیائومی مهر ماه امسال از گوشی هوشمند شیائومی CIVI خود رونمایی کرد که از قابلیت های بسیار خوبی نظیر دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتز بهره می برد. اکنون اما طبق اطلاعات منتشر شده از افشاگر Digital Chat Station، این شرکت چینی در حال کار بر روی گوشی هوشمند...

26 اردیبهشت 1401

قیمت روز گوشی موبایل 2 اسفند

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 2 اسفند را مشاهده می کنید.

14 اردیبهشت 1401

احتمال وقوع پیک نو کرونا، زمان طلایی برای تزریق واکسن کرونا

به گزارش خبرنگاران، از آنجایی که دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری گفت حدود 40 درصد از موارد کرونایی در کشور، از نوع سویه اُمیکرون هستند، آیا احتمال بروز پیک نو وجود دارد؟

8 اردیبهشت 1401

اولین همایش بین المللی خلیج فارس در کیش

مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی علمی- فرهنگی خلیج فارس را به مناسبت روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش برگزار می کند.

5 اردیبهشت 1401

طراحی محصولی که موجب رونق کسب وکار و ترغیب مشتریان برای خرید دوباره می گردد

یک شرکت دانش بنیان محصولی طراحی نموده که باعث رونق کسب وکار و ترغیب مشتریان برای خرید دوباره می گردد.

31 فروردین 1401

گوشیتان را در سفر بدون نیاز به سیم شارژر کنید!

وایشارژیکی از نگرانی هایی که همیشه به خصوص در طول سفر همراه ماست، نگرانی از تمام شدن شارژ تلفن همراه است مخصوصا در زمان هایی که به آن نیاز داریم و احتمالا یک کار مهم هم داریم و شارژری هم در دسترس نیست. نگرانی ای که در دنیای مدرن امروز دیگر همراهمان نخواهد...

15 اسفند 1400

بهترین مقالات روزشمار

مطالب مجذوب کننده سایت از نگاه شما همراهان عزیز را به صورت جمع بندی از بهترین های آن بخش به شما معرفی می کنیم. همراه جمع بندی خبرنگاران باشید تا بهترین مطالب روزشمار خبرنگاران را از ابتدای سال تا اکنون مرور کنیم.

11 اسفند 1400

سونی از هدست PlayStation VR2 و کنترلرهای VR2 Sense رونمایی کرد

سونی طی رویداد امروز خود در دومین روز از نمایشگاه CES 2022 از هدست پلی استیشن VR2 و کنترلرهای تازه آن با نام VR2 سنس رونمایی کرد.

9 اسفند 1400

هشت توصیه برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی

گوشی های اندرویدی پس از مدتی مثل روز اولی که از جعبه خارج نموده بودید کار نمی نمایند و اپلیکیشن های نصب شده، بازی ها و فایل های اضافی (جانک فایل) روی عملکرد آنها تاثیر منفی می گذارند.

7 اسفند 1400

ناوگان هوایی ایران به بیش از 300 فروند رسید

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم مقام شهدای 12 تیرماه اعلام کرد که ناوگان هوایی کشور به بیش از 300 فروند افزایش یافته است.

5 اسفند 1400

رقابت های فناورانه به طراحی 12 سخت افزار منجر شد ، دستیابی سریع بیمار به خدمات و اقلام درمانی

سلامت دیجیتال شیوه نوینی از ارائه خدمات درمانی را به تصویر می کشد که بیمار با یک کلیک ساده بتواند به این خدمات و اقلام درمانی دست یابد.

3 اسفند 1400

جدیدترین گوشی شاخص نوکیا

با توجه به اطلاعات منتشرشده در وبسایت FCC ایالات متحده، شرکت نوکیا به زودی مدل تازه گوشی هوشمند خود را با ویژگی های برجسته و در چندین نسخه با مشخصات متفاوت عرضه خواهد نمود.

25 بهمن 1400

زینک اکسید برترین سلاح در برابر اشعه فرابنفش

خبرنگاران : گذشته از حفاظت از آفتاب، زینک اکسید دارای توانایی تسریع در یاری به بهبود زخم است.

11 بهمن 1400

سویه ویروسی که موج سواری می نماید، کنترل مرزها و توسعه واکسیناسیون راه عبور از موج نو کرونا

سویه اُمیکرون که این روزها در قاره آفریقا یکه تازی می نماید، سویه ای است که نسبت به همتای خود یعنی دلتا سرعت سرایت بالاتری دارد و محققان کشور در این زمینه هشدار می دهند و معتقدند اگر از هم اکنون نسبت به کنترل تردد و توسعه واکسیناسیون اقدام نشود، باید...

2 بهمن 1400

رونمایی از اولین وانت برقی تویوتا، لکسوس فقط خودروی برقی فراوری می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، طبق برنامه کمپانی تویوتا برای رونمایی از وانت برقی خود، روز سه شنبه از ظاهر احتمالی این خودرو رونمایی کرد. طی رویدادی که نمایانگر کوشش این کمپانی برای ورود به دنیای خودروهای برقی بود از بیش از 12 مدل شاسی بلند، سدان و ماشین اسپورت...

29 دی 1400

حدیث امام علی (ع) درباره عالم و جاهل

حدیث امام علی (ع) درباره فرد عالم و فرد نادان را در این گزارش بخوانید.

26 دی 1400

اجرای 4 پروژه پرچمدار در حوزه اینترنت اشیا به فراخوان گذاشته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد اقتصاد دیجیتال، فراخوان درخواست ارائه اطلاعات (RFI) پروژه های اینترنت اشیا از سوی مرکز توسعه فناوری های نوظهور دیجیتال ذیل ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام شد.

10 دی 1400

بهبود زخم های مزمن با بانداژ هوشمند

پژوهشگران ایتالیایی، نوعی بانداژ هوشمند ابداع نموده اند که می تواند فرایند ترمیم زخم های مزمن را بهبود ببخشد.

10 آذر 1400

مشارکت 170 هزار دانش آموز در پویش به رنگ مدرسه تا به امروز

خبرگزاری خبرنگاران- بر اساس اعلام سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مشارکت دانش آموزان در پویش به رنگ مدرسه چشمگیر بوده است، به طوری که تا به امروز 170 هزار کودک و نوجوان با ارسال تصویر نقاشی مدرسه دوست داشتنی من در این پویش مشارکت نموده اند.

6 آذر 1400

کلاس های عملی دانشگاه علمی کاربردی از 15 آبان حضوری می گردد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از پانزدهم آبان ماه امسال، کلاس های درس عملی و کارگاهی دانشگاه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

9 آبان 1400
تعداد: (137)