موبایل، تبلت و گجت ها

مشخصات احتمالی گوشی شیائومی CIVI 2 فاش شد

شرکت شیائومی مهر ماه امسال از گوشی هوشمند شیائومی CIVI خود رونمایی کرد که از قابلیت های بسیار خوبی نظیر دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتز بهره می برد. اکنون اما طبق اطلاعات منتشر شده از افشاگر Digital Chat Station، این شرکت چینی در حال کار بر روی گوشی هوشمند...

26 اردیبهشت 1401

قیمت روز گوشی موبایل 2 اسفند

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 2 اسفند را مشاهده می کنید.

14 اردیبهشت 1401

طراحی محصولی که موجب رونق کسب وکار و ترغیب مشتریان برای خرید دوباره می گردد

یک شرکت دانش بنیان محصولی طراحی نموده که باعث رونق کسب وکار و ترغیب مشتریان برای خرید دوباره می گردد.

31 فروردین 1401

گوشیتان را در سفر بدون نیاز به سیم شارژر کنید!

وایشارژیکی از نگرانی هایی که همیشه به خصوص در طول سفر همراه ماست، نگرانی از تمام شدن شارژ تلفن همراه است مخصوصا در زمان هایی که به آن نیاز داریم و احتمالا یک کار مهم هم داریم و شارژری هم در دسترس نیست. نگرانی ای که در دنیای مدرن امروز دیگر همراهمان نخواهد...

15 اسفند 1400

هشت توصیه برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی

گوشی های اندرویدی پس از مدتی مثل روز اولی که از جعبه خارج نموده بودید کار نمی نمایند و اپلیکیشن های نصب شده، بازی ها و فایل های اضافی (جانک فایل) روی عملکرد آنها تاثیر منفی می گذارند.

7 اسفند 1400

جدیدترین گوشی شاخص نوکیا

با توجه به اطلاعات منتشرشده در وبسایت FCC ایالات متحده، شرکت نوکیا به زودی مدل تازه گوشی هوشمند خود را با ویژگی های برجسته و در چندین نسخه با مشخصات متفاوت عرضه خواهد نمود.

25 بهمن 1400

بهبود زخم های مزمن با بانداژ هوشمند

پژوهشگران ایتالیایی، نوعی بانداژ هوشمند ابداع نموده اند که می تواند فرایند ترمیم زخم های مزمن را بهبود ببخشد.

10 آذر 1400

مشارکت 170 هزار دانش آموز در پویش به رنگ مدرسه تا به امروز

خبرگزاری خبرنگاران- بر اساس اعلام سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مشارکت دانش آموزان در پویش به رنگ مدرسه چشمگیر بوده است، به طوری که تا به امروز 170 هزار کودک و نوجوان با ارسال تصویر نقاشی مدرسه دوست داشتنی من در این پویش مشارکت نموده اند.

6 آذر 1400

خندیدن یک پدیده اجتماعی

پژوهشگران معتقدند خندیدن، یکی از قدیمی ترین راه هایی ست که بشر برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می نماید. میمون ها، سگ ها و موش ها هم می خندند. بچه ها پیش از حرف آمدن، می خندند. هیچ کس خندیدن را به بچه ها یاد نمی دهد.

29 شهریور 1400

برنامه های گوگل پلی براساس نوع دستگاه و کشور رتبه بندی می شوند

شرکت گوگل گفت که میخواهد تغییراتی را در فروشگاهش انجام بدهد تا اطلاعات بهتر و دقیق تری در اختیار کاربران قرار بگیرد.

10 شهریور 1400

ویدئوی سلفی خطرناک کارگر در نوک آسمانخراش!

یک کارگر در اقدامی خطرناک اقدام به تهیه ویدئوی سلفی در ارتفاع 304 متری یک آسمانخراش کرد.

6 شهریور 1400

بازطراحی پیغام صوتی نسخه iOS واتس اپ

پیغام رسان واتس اپ برای نسخه iOS سرگرم بازطراحی قابلیت پیغام صوتی است و مشابه اینستاگرام، هنگامی که کاربر در حال ضبط پیغام صوتی است، اشکال موجی نشان خواهد داد.

20 مرداد 1400

دو روایت از اتوبوس مرگ: راننده فریاد زد ترمز نداریم...

پیکر مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی دو خبرنگار جانباخته در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست امروز در حالی به تهران بازگشت که با گذشت 24 ساعت هنوز هیچ پاسخگویی رسمی از سوی مسئولان سازمان های ذیربط در باره آن صورت نگرفته است.

4 مرداد 1400

عوارض مرگبار گذاشتن لپ تاپ بر روی پا

خبرنگاران : بسیاری از افراد در هنگام کار کردن با لپ تاپ آن را روی پاها و سینه خود قرار می دهند، در حالی که گذاشتن لپ تاپ روی پا، شکم و سینه عوارض جدی را به همراه دارد.

25 تیر 1400

قیمت گوشی هواوی امروز 20 خرداد 1400

گوشی موبایل P40 Pro از محصولات بالارده هوآوی است که به عنوان یک گوشی همه چیزتمام روانه بازار شده است. دو دوربین 40 و 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور TOF سه بعدی تجربه ای فوق العاده از عکاسی در شرایط محیطی مختلف را به وجود می آورند. دوربین...

15 تیر 1400

قیمت انواع گوشی امروز 14 فروردین 1400

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر مهم ترین مدل سامسونگ در بازار دنیا سری پرچمدار گلکسی نوت 10 محسوب می گردد که نزدیک به سه ماه از عرضه آن می گذرد. اما جدیدترین مدل های سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت هستند که قیمت مناسبی دارند....

15 اردیبهشت 1400

روزنامه آمریکایی: رهبر فعلی داعش، جاسوس آمریکا بوده خبرنگاران

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست بر اساس یک سری گزارش های محرمانه بازپرسی گزارش کرد که رهبر فعلی داعش، جاسوس آمریکا بوده است.

6 اردیبهشت 1400

الزام مشاغل به نصب کارتخوان

تهران (پانا) - سازمان امور مالیاتی از شهریور سال 1398 برای شفاف سازی درآمد، جلوگیری از فرار مالیاتی و یاری به حسابرسی مالیاتی، 15 گروه از فعالان مالی را ملزم به ثبت نام در پایانه فروشگاهی کرد که تا پایان سال 1398، تنها 50 درصد پزشکان از این قانون تمکین کردند...

28 فروردین 1400

گوشی 5G زد تی ای با دوربین قدرتمند زیرنمایشگر

شرکت زد تی ای از فراوری گوشی نسل پنجم جدید خود موسوم به آکسون 20 خبر داده که دارای یک دوربین قدرتمند در زیر نمایشگر با امکانات منحصر به فرد است.

3 فروردین 1400

پایکوبی مرگ در مهاباد

تهران (پانا) - همچنان دلش آرام ندارد. 39 ماه و 17 روز انتظار کشید تا تقاص خون پسرش را بگیرد. قصه بی قراری هایش 2 روز دیگر تمام می شود. پایکوبی مرگ در زندان میاندوآب شاید کینه اش را صاف کند. کینه ای که از شهریور سال 96 بر وجودش مستولی شد. با اینکه سحرگاه نظاره گر...

14 دی 1399
تعداد: (44)