گوشیتان را در سفر بدون نیاز به سیم شارژر کنید!

به گزارش وبلاگ تجارت، وایشارژ

یکی از نگرانی هایی که همیشه به خصوص در طول سفر همراه ماست، نگرانی از تمام شدن شارژ تلفن همراه است مخصوصا در زمان هایی که به آن نیاز داریم و احتمالا یک کار مهم هم داریم و شارژری هم در دسترس نیست. نگرانی ای که در دنیای مدرن امروز دیگر همراهمان نخواهد بود آن هم با وجود وسیله ای به نام وایشارژ تکنولوژی ای که استفاده و نیاز به شارژر را بی معنی می کند. با خبرنگاران همراه باشید:

گوشیتان را در سفر بدون نیاز به سیم شارژر کنید!

تکنولوژی همیشه در جهت راحت تر کردن زندگی انسان ها بوده است، تصور کنید شارژ گوشیتان در حال تمام شدن است بعد وارد اتاقی می شوید و بدون اینکه گوشیتان را به جایی وصل کنید، به محض ورودتان گوشیتان خود به خود شروع به شارژ شدن می کند… به نظر شما رویا پردازی است؟ ما چنین فکر نمی کنیم چنین تکنولوژی ای وجود دارد و این همان وایشارژ است.

در واقع با وایشارژ دیگر نیازی به شارژر نخواهید داشت، البته وایشارژ نمی تواند به اندازه یک شارژر معمولی قدرتمند باشد اما می تواند نیاز روزانه تان را برآورده کند.

وایشارژ چیست؟

وایشارژ در واقع دستگاهی شبیه به سنسورهای آتش نشانی است که کافیست تا دستگاه تان را چه گوشی چه تبلت در معرض دید آن بگذارید و می بینید که دستگاه تان خود به خود شارژ می شود. البته در ابتدا باید یک دانگل به دستگاه وصل می کردید تا بتوانید از وایشارژ استفاده کنید که حالا دیگر این مشکل هم مرتفع شده است، آن هم با قرار دادن دانگل داخلی داخل خود گوشی.

البته وایشارژ هنوز به بازار نیامده و برای داشتن و خریدن آن باید تا سال 2018 صبر کنید و البته که قرار است در مرحله اول فقط برای مکان ها عمومی استفاده شود تا افرادی که در بیرون هستند نگران تمام شدن شارژ گوشی شان نباشند، به این معنا که نمی توانید آن را در منزل استفاده کنید.

شاید نگران اشعه هایی باشید که از این دستگاه به بیرون متصاعد می شود، در این مورد هم باید گفت که این دستگاه ها در سال 2017 از طرف سازمان غذا و داروی آمریکا یعنی FDA مجوز گرفته است و این به آن معناست که اشعه های آن کاملا برای انسان ها بی ضرر هستند، با این حال هر چیزی که از طریق هوا منتقل می شود باید مجوز داشته باشد و ایمنی آن تایید شود.

طبق گفته مدیران شرکت سازنده وایشارژ، وایشارژ می تواند دستگاه هایی را که تا فاصله 10 متری از آن قرار دارند را هم شارژ کنند یعنی این دستگاه می تواند دیوایس هایی که تا برد 10 متری هستند را هم شارژ کند. سرعت شارژ آن هم 3 تا 4 وات خواهد بود، شاید سرعت پایینی باشد اما از آن جا که این کار در پس زمینه و بدون کوچک ترین زحمت شما انجام می شود احتمالا اصلا اهمیتی ندارد.

منبع: الی گشت

به "گوشیتان را در سفر بدون نیاز به سیم شارژر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشیتان را در سفر بدون نیاز به سیم شارژر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید