نرم افزار و اپلیکیشن

قیمت روز گوشی موبایل 2 اسفند

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 2 اسفند را مشاهده می کنید.

14 اردیبهشت 1401

طراحی محصولی که موجب رونق کسب وکار و ترغیب مشتریان برای خرید دوباره می گردد

یک شرکت دانش بنیان محصولی طراحی نموده که باعث رونق کسب وکار و ترغیب مشتریان برای خرید دوباره می گردد.

31 فروردین 1401

سونی از هدست PlayStation VR2 و کنترلرهای VR2 Sense رونمایی کرد

سونی طی رویداد امروز خود در دومین روز از نمایشگاه CES 2022 از هدست پلی استیشن VR2 و کنترلرهای تازه آن با نام VR2 سنس رونمایی کرد.

9 اسفند 1400

هشت توصیه برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی

گوشی های اندرویدی پس از مدتی مثل روز اولی که از جعبه خارج نموده بودید کار نمی نمایند و اپلیکیشن های نصب شده، بازی ها و فایل های اضافی (جانک فایل) روی عملکرد آنها تاثیر منفی می گذارند.

7 اسفند 1400

زینک اکسید برترین سلاح در برابر اشعه فرابنفش

خبرنگاران : گذشته از حفاظت از آفتاب، زینک اکسید دارای توانایی تسریع در یاری به بهبود زخم است.

11 بهمن 1400

بازطراحی پیغام صوتی نسخه iOS واتس اپ

پیغام رسان واتس اپ برای نسخه iOS سرگرم بازطراحی قابلیت پیغام صوتی است و مشابه اینستاگرام، هنگامی که کاربر در حال ضبط پیغام صوتی است، اشکال موجی نشان خواهد داد.

20 مرداد 1400

با مانیتور مخصوص بازی MateView GT جنبه های تازه ای از گیمینگ را آنلاک کنید

ظهور سخت افزارهای پرقدرت و بازی های با گرافیک بسیار بالا باعث شده گیمرها به تجهیزاتی نیاز پیدا کنند که به طور تخصصی برای گیمینگ طراحی شده اند تا بتوانند مهارت های خود را همگام با پیشرفت فناوری بالا نگه دارند و در عین حال از گیمینگ لذت بیشتری ببرند. یکی...

30 تیر 1400

دلایلی که نباید از دیدن شهر اهواز غافل شوید

اوایل فصل بهار، یکی از بهترین زمان هایی است که باید به دیدن شهر اهواز، قلب تپنده جنوب کشور بروید. اهوازی ها یکی از خونگرم ترین مردم کشور هستند که میهمان نوازی آن ها زبانزد مسافران است. شاید باورتان نشود که از مهم ترین دیدنی های شهر اهواز، پل های آن است!...

2 خرداد 1400

هلی کوپتر مریخی به آپدیت نرم افزاری احتیاج دارد

تیم پشتیبانی هلی کوپتر مریخی مشغول آنالیز مسئله ای در بخش دستوردهی نرم افزار کنترل پرواز آن هستند به نظر می رسدنبوغ نیازمند آپدیت نرم افزاری قبل از انجام پرواز آزمایشی است.

12 اردیبهشت 1400

پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت و بدون ضامن ، سهام عدالت 20 میلیونی می گردد

ماهیار گفت: 30 میلیون از مشمولان سهام عدالت می توانند از ابتدای ماه آینده از بانک های دولتی وام خرد دریافت نمایند.

16 دی 1399

آنالیز هواوی B818: اولین مودم روتر رومیزی گیگابیتی 4G LTE هواوی

هواوی سال گذشته برای اپراتور وودافون مودم B818 را ساخت و با نام Vodafone Gigacube CAT19 به مشتریان این اپراتور مخابراتی عرضه شد.

8 آذر 1399

عکس دریافت با گوشی؛ 12 ترفند کاربردی برای دریافت عکس های فوق العاده

گوشی های هوشمند امروزی از قابلیت های بالایی برای عکاسی بهره مند شده اند. دوربین گوشی های هوشمند با داشتن سنسورها و لنزهای کوچک و فشرده، کیفیت بالایی در عکاسی دارند که می توانند از لحاظ کیفیت با دوربین های عکاسی حرفه ای رقابت کنند.

22 آبان 1399

ناصحی: حذف دفترچه های کاغذی و نسخه نویسی الکترونیک در سال جهش فراوری

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت در سال جهش فراوری می توان به اجرای طرح حـذف دفترچه کاغذی و توجه به پروژه هایی مانند توسعه و ارتقای پایگاه برخط بیمه شدگان کشور و استحقاق سنجی، نسخه نویسی الکترونیکی و تبادل الکترونیکی اسناد بستری اشاره نمود.

13 آبان 1399

جلسه دفاعیات مدیران اپل و گوگل برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، نمایندگان معترض در این جلسه به انحصارطلبی اپل و گوگل به وسیله فروشگاه های آنلاین آنها یعنی اپ استور و گوگل پلی استور اشاره نموده و تصریح کردند هر دو فروشگاه به گونه ای طراحی شده اند که محصولات رقیب خدمات اپل و گوگل...

31 شهریور 1399

آیین نامه توسعه نرم افزار در شورای عالی صادرات بررسی می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از فدراسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی، شورای عالی صادرات امروز دوم تیرماه 99 به بررسی آیین نامه اجرایی حمایت از توسعه صادرات نرم افزار و خدمات فناوری اطلاعات کشور می پردازد.

1 شهریور 1399

دعوت شهرداری تهران از مردم برای نصب اپلیکیشن ماسک

شهرداری تهران از مردم برای نصب اپلیکیشن ماسک دعوت کرد.

23 خرداد 1399

تحلیل مسیریاب بومی از کاهش مراجعات مردم به مکان های پرتردد

به گزارش خبرنگاران، نقشه و مسیریاب بومی نشان با تحلیل داده های کاربران در بازه زمانی مربوط به 20 اسفند 98 تا 20 فروردین 99 از کاهش مراجعات مردم به مکان های پرتردد خبر داده است.

16 خرداد 1399

محصولات دانش بنیان شرکت های اصفهانی در نمایشگاه دستاورد های علمی مقابله با کرونا عرضه شد

محصولات و دستاورد های دانش بنیان شرکت های اصفهانی در نمایشگاه دستاورد های دانشمندان، نخبگان علمی، تولیدکنندگان و فعالان مالی در مقابله با کرونا به نمایش درآمد.

9 خرداد 1399

پیشرفته ترین هتل های جهان را بشناسید

هتل های امروزی به طرز شگفت انگیزی های تک هستند، در اینجا برخی از جذاب ترین نمونه های پیشرفته ترین هتل های جهان را معرفی می کنیم.

5 خرداد 1399

ظرفیت ICT افغانستان برای سرمایه گذاری فعالان ایرانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات، بابک ندرخانی با تاکید بر اینکه کشور افغانستان فضای خوبی برای سرمایه گذاری فعالان ICT است، گفت: اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان به شدت بر ایجاد شهر هوشمند، دیجیتال سازی و بسترهای الکترونیک...

8 اسفند 1398
تعداد: (23)