اخبار صنعت

برگزاری همایش همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال از سوی دانشگاه دامغان

دانشگاه دامغان با همکاری دانشکده هنر و مرکز تحقیقات سینما و ادبیات نمایشی، سومین همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال را درخردادماه 1401 برگزار می نماید.

24 اردیبهشت 1401

ممنوعیت واردات دستگاه های برنزه کننده پوست به کشور

تهران (پانا) - بخشنامه گمرک جمهوری اسلامی ایران درباره تعرفه کالاهای تحت نظارت سازمان انرژی اتمی که بر ممنوعیت واردات دستگاه های مولد پرتوهای ماوراء بنفش با اسامی برنزه کننده پوست، سولاریوم، حمام آفتابی، تخت یا کاناپه آفتابی و... تصریح دارد، ابلاغ شد.

23 اردیبهشت 1401

برگ برنده یحیی گل محمدی برای دربی 98؛ سورپرایز در راه است؟

تهران (پانا) - شرزود تمیروف مقابل نفت مسجد سلیمان از ابتدا به میدان رفت که در گلزنی ناکام بود اما ویژگی های مثبت او می تواند برگ برنده یحیی گردد.

21 اردیبهشت 1401

قیمت کود در سال آینده تا 45 درصد کاهش دارد

تهران (پانا) - معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد که با درایت وزیر جهاد کشاورزی قیمت کودهای فسفاته و پتاسه در سال آینده 40 تا 45 درصد کاهش خواهد یافت .

15 اردیبهشت 1401

زاکانی: میادین میوه وتره بار کالا های شب عید را عرضه می نمایند

شهردار تهران گفت: میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شهروند به میزان کافی کالا های شب عید مردم را تامین و عرضه می نمایند و در این زمینه مردم نگران نباشند.

10 اردیبهشت 1401

راه اندازی 2 دفتر مرتبط با صنایع خلاق و نوشت افزار در ساختار تازه وزارت صمت

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به استقرار دو دفتر نو مرتبط با صنایع خلاق و نوشت افزار در ساختار نو وزارت صمت، بیان کرد که در مجموعه وزارت صمت با همه قوا از صنعت نوشت افزار ایرانی- اسلامی حمایت خواهیم کرد.

8 اردیبهشت 1401

با شنا در کنار کوسه های خاکستری آدرنالین خونتان را بالا ببرید!

شنای هیجان انگیز با کوسه های خاکستریاگر شما هم شنا کردن را دوست دارید و مهمتر از آن اهل خطر کردن هستید و می خواهید با کوسه ها شنا کنید ما را همراهی کنید تا شما را با هیجان انگیزترین کار زندگی یعنی شنای هیجان انگیز با کوسه های خاکستری آشنا کنیم.

23 فروردین 1401

اوجی: فروش نفت نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است

وزیر نفت ضمن ارزیابی مثبت خود از نشست مشترک مجلس و دولت، گفت: فروش نفت نسبت به سال گذشته رشد بسیار چشم گیری داشته است.

22 فروردین 1401

بهترین مقالات روزشمار

مطالب مجذوب کننده سایت از نگاه شما همراهان عزیز را به صورت جمع بندی از بهترین های آن بخش به شما معرفی می کنیم. همراه جمع بندی خبرنگاران باشید تا بهترین مطالب روزشمار خبرنگاران را از ابتدای سال تا اکنون مرور کنیم.

11 اسفند 1400

ناوگان هوایی ایران به بیش از 300 فروند رسید

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم مقام شهدای 12 تیرماه اعلام کرد که ناوگان هوایی کشور به بیش از 300 فروند افزایش یافته است.

5 اسفند 1400

حاجی دلیگانی: تعرفه گذاری پلکانی برای پرمصرف ها موجب عادلانه شدن یارانه های پنهان می گردد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید با روش تعرفه گذاری پلکانی پرمصرف ها یارانه پنهان عادلانه گردد اما شرطش این است که عواید ناشی از آن به صنعت انرژی برگردانده گردد.

3 اسفند 1400

یخبندان شبانه سطح زمین تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری و از ظهر امروز (11آذر) تا قبل از ظهر فردا (12آذر) در سطح استان بارش باران و برف کاهش قابل ملاحظه دما پیش بینی می گردد.

1 اسفند 1400

افزایش فراوری تخم مرغ در 3 ماهه پایانی سال

به گزارش خبرنگاران، حمید رضا کاشانی رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: طی یک ماه اخیر قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 15 تا 20 درصد زیر نرخ مصوب بود که با ازدیاد تقاضا از سوی قنادی ها در شب یلدا قیمت تا حدودی به نرخ مصوب نزدیک شد.

19 بهمن 1400

وقوع انفجار در استان دیاربکر ترکیه

منابع خبری از وقوع انفجاری در استان دیاربکر ترکیه خبر دادند.

16 بهمن 1400

52 درصد مردم از یارانه بنزین محروم هستند

تهران (پانا) - تصمیم دولت برای توزیع عادلانه یارانه بنزین از این جهت است که سالیانه حدود 365 هزار میلیارد تومان یارانه بنزین فقط به 48 درصد از مردم بواسطه داشتن خودرو پرداخت می شود.

14 بهمن 1400

در پی تبدیل یزد به قطب صنعت اسب کشور هستیم

مهران فاطمی از صنعت اسب به عنوان صنعتی پاک، پر عایدی و ارزشمند یاد کرد و گفت: در پی تبدیل یزد به قطب صنعت اسب کشور هستی

13 بهمن 1400

برگزاری ملاقات معوقه لیگ برتر فوتبال زنان

ملاقات معوقه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان برگزار گردید.

12 بهمن 1400

خطر انقراض در کمین ماهیان خاویاری خزری

خبرنگاران : ماهیان خاویاری خزری در یک قدمی انقراض

7 بهمن 1400

سالانه پنج تا 10 درصد خاک حوضه دریاچه ارومیه دچار فرسایش می گردد

رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به فرایند افزایشی فرسایش خاک در استان گفت:سالانه پنج تا 10 درصد خاک در حوضه دریاچه ارومیه دچار فرسایش و از دسترس کشاورزی خارج می گردد.

3 بهمن 1400

وزیر دارایی کانادا: اقدامات آمریکا در وضع تعرفه غیرسازنده است

بیل مورنو وزیر دارایی کانادا در واکنش به اقدام آمریکا در افزایش تعرفه فولاد و آلومینیوم وارداتی گفت، اقدامات آمریکا در وضع تعرفه غیرسازنده است.

20 دی 1400
تعداد: (129)