مقالات گردشگری

راهنمای خرید در سئول، کره جنوبی

خرید در شهر پرزرق وبرق و مجذوب کننده سئول، با وجود بازارهای رنگارنگ و مراکز خرید شیک و مدرن، فرصتی است که نباید از دست بدهید.

19 اردیبهشت 1401

پروازهای بین المللی، راهی برای توسعه و رونق گردشگری در یزد

استان یزد برای توسعه و رونق جهانگردی و برای جذب جهانگرد به این استان نیازمند راه اندازی پروازهای خارجی است.

18 اردیبهشت 1401

مدیریت واحد در حوزه زیارت، عزمی ملی می طلبد

مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: از آنجایی که انتظارات حوزه زیارت تنها با مدیریت استانی برآورده نمی شود باید گفت که برای مدیریت واحد این حوزه نیازمند عزم ملی هستیم.

18 اردیبهشت 1401

کنترل مبتلایان کرونا و واکسن گریزان در مترو باسامانهایران من

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از ممنوعیت تردد مسافران مبتلا به کرونا و واکسن نزده با اتصال سامانه ایران من به مترو اطلاع داد.

10 اردیبهشت 1401

برخورد نزدیک با حیواناتی همواره دور

معرفی برترین سفرهای ماجراجویانه در حضور حیواناتخود را برای بالا رفتن ضربان قلب تان در این برنامه های پیشنهادی طبیعت گردی و تماشای حیوانات وحشی آماده کنید. این یادداشت با اقتباس از مقاله هزار ماجراجویی بی سرانجام (1000 Ultimate Adventures) به تهیه شده است. با خبرنگاران...

6 اردیبهشت 1401

اولین همایش بین المللی خلیج فارس در کیش

مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی علمی- فرهنگی خلیج فارس را به مناسبت روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش برگزار می کند.

5 اردیبهشت 1401

ادای احترام به مشاهیر ترک

هر سرزمینی مشاهیری دارد و هر انسان بزرگی روزی از این دنیا رخت می بندد.اگر به ادبیات، شعر و هنر علاقه مند هستید ترکیه می تواند جاذبه دیگری نیز برای شما داشته باشد. شما می توانید با اختصاص زمانی از سفرتان به آرامگاه افراد معروف و سرشناس ترکیه با این بعد...

2 اردیبهشت 1401

نهضت تفویض در وزارت میراث فرهنگی تا سرانجام 1400 شروع می شود

ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، نهضت تفویض در وزارت میراث فرهنگی تا خاتمه 1400 شروع می شود.

30 فروردین 1401

عکسی از شئ ناشناخته در مریخ

مدارگرد شناسایی مریخ تصویری از یک منطقه ناشناخته در این سیاره را ثبت نموده است.

24 فروردین 1401

با شنا در کنار کوسه های خاکستری آدرنالین خونتان را بالا ببرید!

شنای هیجان انگیز با کوسه های خاکستریاگر شما هم شنا کردن را دوست دارید و مهمتر از آن اهل خطر کردن هستید و می خواهید با کوسه ها شنا کنید ما را همراهی کنید تا شما را با هیجان انگیزترین کار زندگی یعنی شنای هیجان انگیز با کوسه های خاکستری آشنا کنیم.

23 فروردین 1401

اهرام فراموش شده نوبیان ؛ مروئه

در شمال شرقی مرکز سودان اهرامی بانام اهرام نوبیان وجود دارند که بقایای سه پادشاهی باستانی کوشیته هستند. این اهرام به معروفیت هرم های معروف مصر نیست، ولی از ارزش تاریخی بالایی برخوردار است.

21 فروردین 1401

تویسرکان در یک نگاه

تویسرکان یکی از شهرهای استان همدان است که در جنوب کوه الوند واقع شده است. یکی از محبوب ترین محصولات تویسرکان گردو است و درخت های گردو زیادی در این شهر دیده می شود.

18 فروردین 1401

گوشیتان را در سفر بدون نیاز به سیم شارژر کنید!

وایشارژیکی از نگرانی هایی که همیشه به خصوص در طول سفر همراه ماست، نگرانی از تمام شدن شارژ تلفن همراه است مخصوصا در زمان هایی که به آن نیاز داریم و احتمالا یک کار مهم هم داریم و شارژری هم در دسترس نیست. نگرانی ای که در دنیای مدرن امروز دیگر همراهمان نخواهد...

15 اسفند 1400

اطلاعات پرواز ایران به چین

با اطلاعات پرواز ایران به چین آشنا شویدسفربه چین یکی از آن آیتم هایی است که شما برای آشنا شدن با آسیای شرقی و فرهنگ خاص و متفاوتشان و یا حتی تجارت های پر سودشان دست کم برای یک بار علاقه مند می شوید که به این کشور پهناور و افسانه ای سفر کنید. اما از اطلاعات...

15 اسفند 1400

بهترین مقالات روزشمار

مطالب مجذوب کننده سایت از نگاه شما همراهان عزیز را به صورت جمع بندی از بهترین های آن بخش به شما معرفی می کنیم. همراه جمع بندی خبرنگاران باشید تا بهترین مطالب روزشمار خبرنگاران را از ابتدای سال تا اکنون مرور کنیم.

11 اسفند 1400

ناوگان هوایی ایران به بیش از 300 فروند رسید

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم مقام شهدای 12 تیرماه اعلام کرد که ناوگان هوایی کشور به بیش از 300 فروند افزایش یافته است.

5 اسفند 1400

ملخ مرده در نقاشی ونگوگ کشف شد

مدیر موزه نلسون اتکینز کانزاس سیتی از کشفی عجیب و بی سابقه در تابلو نقاشی درختان زیتون اطلاع داد.

23 بهمن 1400

وقوع انفجار در استان دیاربکر ترکیه

منابع خبری از وقوع انفجاری در استان دیاربکر ترکیه خبر دادند.

16 بهمن 1400

کاخ سفید: دیپلماسی برترین راه اجتناب از یک بحران هسته ای است

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران درباره رویکرد فعلی دولت آمریکا نسبت به مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین پاسخ داد.

26 دی 1400

افزایش 35 درصدی هزینه خانوار در یکسال گذشته

هزینه تامین کالا و خدمات در ایران به طور میانه بیش از 35 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و در این بین بعضی اقلام بالغ بر 70 درصد گران شده اند.

21 دی 1400
تعداد: (131)