اخبار سیاسی

چگونگی سیاست گذاری با تعیین خط مشی

وسیله اصلی اجرای برنامه خط مشی است. خط مشی بازتاب هدفهای سازمان و رهنمود کلی اجرای عملیات است که چارچوبی برای تصمیم گیری های عملیاتی فراهم می سازد. وجود خط مشی این اطمینان را بوجود می آورد که عملیات و فعالیت های سازمانی در جهت هدفها قرار خواهند گرفت. خط...

21 اردیبهشت 1401

مدیریت واحد در حوزه زیارت، عزمی ملی می طلبد

مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: از آنجایی که انتظارات حوزه زیارت تنها با مدیریت استانی برآورده نمی شود باید گفت که برای مدیریت واحد این حوزه نیازمند عزم ملی هستیم.

18 اردیبهشت 1401

قیمت کود در سال آینده تا 45 درصد کاهش دارد

تهران (پانا) - معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد که با درایت وزیر جهاد کشاورزی قیمت کودهای فسفاته و پتاسه در سال آینده 40 تا 45 درصد کاهش خواهد یافت .

15 اردیبهشت 1401

وزیر کشور: فرایند آزادسازی سواحل در استان های ساحلی کشور به نحو مناسبی انجام گرفته است

تهران (پانا) - وزیر کشور تاکید نمود فرایند آزادسازی سواحل کشور به طول 60 متر با فرایند بسیار مناسبی اجرایی شده و کوشش است با موضوع شهرداران سواحل ازاد شده هر چه سریعتر در اختیار مردم برای استفاده قرار گیرد.

13 اردیبهشت 1401

زاکانی: میادین میوه وتره بار کالا های شب عید را عرضه می نمایند

شهردار تهران گفت: میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شهروند به میزان کافی کالا های شب عید مردم را تامین و عرضه می نمایند و در این زمینه مردم نگران نباشند.

10 اردیبهشت 1401

کنترل مبتلایان کرونا و واکسن گریزان در مترو باسامانهایران من

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از ممنوعیت تردد مسافران مبتلا به کرونا و واکسن نزده با اتصال سامانه ایران من به مترو اطلاع داد.

10 اردیبهشت 1401

راه اندازی 2 دفتر مرتبط با صنایع خلاق و نوشت افزار در ساختار تازه وزارت صمت

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به استقرار دو دفتر نو مرتبط با صنایع خلاق و نوشت افزار در ساختار نو وزارت صمت، بیان کرد که در مجموعه وزارت صمت با همه قوا از صنعت نوشت افزار ایرانی- اسلامی حمایت خواهیم کرد.

8 اردیبهشت 1401

توسعه حمل و نقل عمومی به کنترل ترافیک شهری یاری می نماید

خبرگزاری خبرنگاران- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: مهم ترین احتیاج امروز شهرهای کشور در حوزه کنترل ترافیک؛ تقویت حمل و نقل عمومی است و در این زمینه وزارت کشور با تمام ظرفیت در پی تحقق این امر مهم است.

7 اردیبهشت 1401

اولین همایش بین المللی خلیج فارس در کیش

مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی علمی- فرهنگی خلیج فارس را به مناسبت روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش برگزار می کند.

5 اردیبهشت 1401

نهضت تفویض در وزارت میراث فرهنگی تا سرانجام 1400 شروع می شود

ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، نهضت تفویض در وزارت میراث فرهنگی تا خاتمه 1400 شروع می شود.

30 فروردین 1401

کوثری: لایحه معین تکلیف مشمولان غایب سربازی به مجلس ارائه شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد کل نیرو های مسلح باید درباره نحوه معین تکلیف مشمولان سربازی تصمیم گیری کند و بهتر است دولت در این زمینه به مجلس لایحه ارائه دهد.

28 فروردین 1401

دنا با تویوتا کرولای 2021 هم قیمت شد!

تویوتا کرولای 2022 ژاپنی هر رنگی که دوست دارید، تحویل فوری، با دنا پلاس خشک از سعادت آباد هم قیمت شده است. لازم به ذکر است ایران خودرو و سایپا هم زیان ده هستند!

22 فروردین 1401

اوجی: فروش نفت نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است

وزیر نفت ضمن ارزیابی مثبت خود از نشست مشترک مجلس و دولت، گفت: فروش نفت نسبت به سال گذشته رشد بسیار چشم گیری داشته است.

22 فروردین 1401

پیشنهاد نخبگان در 4 سرفصل طرح حمایت از کاربران آنالیز می گردد

صادق ستاری فرد در تبادل نظر با مهر با اشاره به نتایج برگزاری نشست استماع نخبگانی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی در مرکز پژوهش های مجلس گفت: ما برگزاری 10 جلسه استماع نخبگانی را پیش بینی نموده ایم که فعلاً 3 جلسه آن تشکیل شده و...

10 اسفند 1400

همین روزهاست که AFC یک کارمند در فدراسیون استخدام کند

تهران (پانا) - مارک ویلموتس را می آورند چند 100 میلیارد می دهند و دو هفته بعد هم می رود. حالا یک مربی می آید که معروفیت او را ندارد اما نتایج درخشانی می گیرد اما باز هم می گویند او کوچک است. مگر یک مربی باید چه کار کند؟ اگر نتیجه گرفته، یعنی خوب بوده و باید بگذارند...

6 اسفند 1400

ناوگان هوایی ایران به بیش از 300 فروند رسید

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم مقام شهدای 12 تیرماه اعلام کرد که ناوگان هوایی کشور به بیش از 300 فروند افزایش یافته است.

5 اسفند 1400

حاجی دلیگانی: تعرفه گذاری پلکانی برای پرمصرف ها موجب عادلانه شدن یارانه های پنهان می گردد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید با روش تعرفه گذاری پلکانی پرمصرف ها یارانه پنهان عادلانه گردد اما شرطش این است که عواید ناشی از آن به صنعت انرژی برگردانده گردد.

3 اسفند 1400

52 درصد مردم از یارانه بنزین محروم هستند

تهران (پانا) - تصمیم دولت برای توزیع عادلانه یارانه بنزین از این جهت است که سالیانه حدود 365 هزار میلیارد تومان یارانه بنزین فقط به 48 درصد از مردم بواسطه داشتن خودرو پرداخت می شود.

14 بهمن 1400

اعتراض رئیس خانه موسیقی به صحبت هایی درباره ممنوعیت ورود ساز

داریوش پیرنیاکان ـ رئیس و سخنگوی هیات مدیره خانه موسیقی ـ درباره اظهارات یک نماینده مجلس درباره ممنوعیت ورود ساز به کشور گفت: نباید مساله معیشتی مردم را با ورود ساز مقایسه کرد. ورود ساز ها به خاطر تفنن نیست، موسیقی غذای روح است و باید مردم آن را داشته...

10 بهمن 1400

تبریک میلاد حضرت عیسی به رهبر کاتولیک های دنیا به وسیله رئیس جمهور

رئیس جمهور در پیامی با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) به رهبر کاتولیک های دنیا، تاکید نمود: گرامی داشت ولادت حضرت عیسی (ع) فرصتی جهت یادآوری اسوه نوع دوستی و بشارت دهنده رستگاری مستضعفان است

9 بهمن 1400
تعداد: (169)