اخبار مجلس

کوثری: لایحه معین تکلیف مشمولان غایب سربازی به مجلس ارائه شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد کل نیرو های مسلح باید درباره نحوه معین تکلیف مشمولان سربازی تصمیم گیری کند و بهتر است دولت در این زمینه به مجلس لایحه ارائه دهد.

28 فروردین 1401

ناوگان هوایی ایران به بیش از 300 فروند رسید

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم مقام شهدای 12 تیرماه اعلام کرد که ناوگان هوایی کشور به بیش از 300 فروند افزایش یافته است.

5 اسفند 1400

حاجی دلیگانی: تعرفه گذاری پلکانی برای پرمصرف ها موجب عادلانه شدن یارانه های پنهان می گردد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید با روش تعرفه گذاری پلکانی پرمصرف ها یارانه پنهان عادلانه گردد اما شرطش این است که عواید ناشی از آن به صنعت انرژی برگردانده گردد.

3 اسفند 1400

اعتراض رئیس خانه موسیقی به صحبت هایی درباره ممنوعیت ورود ساز

داریوش پیرنیاکان ـ رئیس و سخنگوی هیات مدیره خانه موسیقی ـ درباره اظهارات یک نماینده مجلس درباره ممنوعیت ورود ساز به کشور گفت: نباید مساله معیشتی مردم را با ورود ساز مقایسه کرد. ورود ساز ها به خاطر تفنن نیست، موسیقی غذای روح است و باید مردم آن را داشته...

10 بهمن 1400

لایحه رتبه بندی معلمان ظرف 45 روز آینده نهایی می گردد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با تخصیص 25 هزار میلیارد تومان جهت رتبه بندی معلمان اطلاع داد.

9 آذر 1400

نماینده مجلس: در گیلان بیماران را در خیابان ها می خوابانند

یک عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت که به علت کمبود تخت در بیمارستان ها، بیماران را در خیابان ها بستری می نمایند و حتی دارو و تجهیزات هم وجود ندارد.

25 مرداد 1400

تاکید بر مقابله با یکجانبه گری و تحریم های تروریسم اقتصادی

در دیدار سفیر چین در تهران با امیرعبداللهیان، دو طرف درخصوص مسائل و موضوعات مختلف از جمله مناسبات رو به رشد پارلمانی فی مابین و برخی تحولات منطقه و جهان، به مصاحبه و مصاحبه پرداختند.

27 بهمن 1399

رکوردشکنی های پی در پی بیت کوین

در روزهای اخیر و در آستانه سال نو میلادی، طلا با نوسانات کمی روزها را سپری می نماید؛ نوسان این فلز ارزشمند در روز گذشته کمتر از 10 دلار بود و تقریبا همانند روز قبل از خود بیشتر در حوالی مرز 1880 دلاری در حال نوسان بود. از مهم ترین عواملی که این روزها به عنوان...

18 بهمن 1399

اوباما، ترامپ را دیکتاتور ذلیل خواند

رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به خبری درباره قصد ترامپ برای اعلام پیروزی زودهنگام پیش از شمارش همه آرا گفت، این کاری است که یک دیکتاتور ذلیل انجام می دهد.

13 آذر 1399

فائوچی: واکسن کرونا تا انتخابات 2020 آماده نمی گردد

بر خلاف ادعا های رئیس جمهور آمریکا، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا تأکید کرد که واکسن کرونا تا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا آماده نخواهد شد.

5 آبان 1399

علی نژاد: مربی جدید خارجی امکان حضور در هیچکدام از باشگاه ها را نخواهد داشت، استقلال جدا از بقیه باشگاه ها نیست

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: بدیهی است که مصوبه سازمان لیگ و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اجرا خواهد شد و مربی جدید خارجی امکان حضور در هیچکدام از باشگاه ها را نخواهد داشت.

29 مهر 1399

ترامپ: بزرگ ترین مشکل ما دموکرات ها هستند

رئیس جمهور آمریکا در ادامه جنگ قدرت برای انتخابات 2020 در سخنانی گفت: بزرگ ترین مشکل ما دموکرات ها هستند؛ نه چین، روسیه و ایران.

12 مهر 1399

کلامی: خرید و فروش لوازم خانگی باید در سامانه جامع تجارت ثبت شود

سرپرست معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت با تاکید بر لزوم ثبت اطلاعات خرید و فروش فعالان تجاری بازار لوازم خانگی گفت: همه دستگاه های ذی ربط می بایست برای ایجاد شفافیت در شبکه توزیع و قابلیت رصد در زنجیره کالایی، اقدامات لازم را انجام دهند.

4 مهر 1399

از حمایت ویژه از سینماها تا نیم بها شدن بلیت در پنج روز هفته

تعلق دریافت فروش فیلم ها به مدت سه ماه به سینماها، یاری هزینه 100 میلیونی، مشروط کردن اکران آنلاین، پرداخت قبض سینماها توسط سازمان سینمایی و نیم بها شدن بلیت ها از مصوبات یازدهمین جلسه کارگروه آنالیز آسیب های کرونا در سینما هستند.

29 شهریور 1399

بانک مرکزی خبر ضرب سکه 5 تومانی را تکذیب کرد

بانک مرکزی جایگزینی سکه 5 تومانی برای اسکناس 5 هزار تومانی را تکذیب کرد.

8 شهریور 1399

روحانی به حقوق بازنشستگان ورود نکند نابسامانی های عمیقی رخ خواهد داد

یک نماینده مجلس تاکید نمود: حداقل مستمری امسال بازنشستگان طبق مصوبه کمیسیون تلفیق باید به میزان دو میلیون و 800 هزار تومان در نظر گرفته گردد. طبق ماده 111 قانون تامین اجتماعی حقوق و مزایای بازنشستگان نباید کمتر از کارمندان باشد.

23 مرداد 1399

انفجار بمب در حسینیه شیعیان در پاراچنار پاکستان

- پلیس پاکستان خاطرنشان کرد: یک حسینیه در منطقه شیعه نشین پاراچنار واقع در شمال غرب این کشور هدف انفجار بمب قرار گرفت که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

13 تیر 1399

اعلام همبستگی دو ملت ایران و کویت در مبارزه با کرونا

در پی ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی به بیماری ناشی از ویروس کرونا ، رییس مجلس کویت در تماس تلفنی، ضمن اعلام همبستگی دو ملت ایران و کویت در مبارزه با شیوع این بیماری، برای وی دعا و آرزوی سلامتی و بهبود کرد.

24 خرداد 1399

امکان برگزاری مجازی جلسات شورای شهر وجود ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس آئین نامه هیئت دولت امکان برگزاری مجازی جلسات شورا وجود ندارد و تصمیم گیری ها باید در صحن شورا انجام شود.

6 خرداد 1399