روانشناسی

ادای احترام به مشاهیر ترک

هر سرزمینی مشاهیری دارد و هر انسان بزرگی روزی از این دنیا رخت می بندد.اگر به ادبیات، شعر و هنر علاقه مند هستید ترکیه می تواند جاذبه دیگری نیز برای شما داشته باشد. شما می توانید با اختصاص زمانی از سفرتان به آرامگاه افراد معروف و سرشناس ترکیه با این بعد...

2 اردیبهشت 1401

کوفته گشنیز یک ناهار پر انرژی

خبرنگاران : کوفته گشنیز را یک بار درست کنید غذای ثابت هفتگی تان می شود.

28 بهمن 1400

پرسپولیس با این ترکیب پیروز نمی شود!

یک کارشناس فوتبال می گوید پرسپولیس برای موفقیت نیازمند استفاده از دو مهاجم در مسابقه است که در داربی 97 این اتفاق رخ نداد.

8 بهمن 1400

دلیل عرق کف دست و راه های پیشگیری و درمان آن

علت عرق کف دست می تواند موارد زیادی را شامل گردد که این عوامل می توانند ارثی یا اکتسابی باشند. تمام افرادی که بی علت دچار عرق کف دست می شوند باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنند تا بتوانند درمان موثر را برای این بیماری انجام دهند و به بهبودی دست یابند....

5 آذر 1400

تداوم سلامت با کار متعادل

خاصیت اساسی حرفه و شغل نه در افراط و تفریط، بلکه در اعتدال است. کار متعادل، نیازهای مادی و معنوی فرد را برای تداوم سلامت تأمین می نماید.

18 آبان 1400

روغنی با خواص بسیار

روغن زیتون، غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع، جزء اصلی رژیم غذایی مدیترانه ای است. جمعیت این منطقه دارای امید به زندگی طولانی تر داشته و درصد ابتلا به بیماری های قلبی، فشار خون بالا و سکته مغزی در آنها پایین تر است.

8 آبان 1400

7 توصیه برای سرمانخوردن

با وزیدن اولین باد سرد، سیستم ایمنی بدن آماده می گردد تا با سرماخوردگی مقابله کند. اما سرما با خود افسردگی را هم در پی می آورد و همین افسردگی، قدرت دفاعی بدن را کاهش می دهد. برای آن که بدن تان را در برابر هر نوع بیماری فصول پاییز و زمستان مصون نگه دارید،...

21 مهر 1400

متیل دوپا (METHYLDOPA)

آموزش بیمار- خانواده: خشکی دهان با مصرف مایعات یا آدامس رفع می گردد. ضعف و سرگیجه، اسهال یا یبوست علائم مسمومیت اند به پزشک اطلاع دهید.

19 مهر 1400

خندیدن یک پدیده اجتماعی

پژوهشگران معتقدند خندیدن، یکی از قدیمی ترین راه هایی ست که بشر برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می نماید. میمون ها، سگ ها و موش ها هم می خندند. بچه ها پیش از حرف آمدن، می خندند. هیچ کس خندیدن را به بچه ها یاد نمی دهد.

29 شهریور 1400

برای بیماران کمپوت نبرید

مقدمه :کمپوت ها چند سالی است جای خومد را در سبد خرید هر خانم خانه داری باز کرده اند و انواع تازه آن از کمپوت آلوئه ورا گرفته تا کمپوت گوجه فرنگی ،طرفداران خاص خود را دارد. اگر شما هم از دوستداران کمپوت ها هستید،خواندن این مطلب کمپوتی را از دست ندهید...

27 شهریور 1400

نکات کلیدی و ضروری در خصوص پرواز

این روزها روی کار آمدن ایرلاین های مالی، پرواز کردن دیگر مخصوص قشر خاصی از جامعه نیست. از این رو وجود پروازهای مقرون به صرفه امکان سفر با هواپیما را برای همه فراهم نموده است. به همین علت تصمیم داریم لیستی به شما معرفی کنیم که در آن به معرفی 11 کاری که هرگز...

2 شهریور 1400

تست تغییر شغل؛ آیا احتیاج است شغلتان را تغییر دهید؟

تست تغییر شغل به نوعی از جهت گیری شما نسبت به شغل تان ابهام زدایی می نماید. شاید خیلی وقت ها حس کنید تکلیف تان با خودتان معین نیست. اما بالاخره باید تصمیم تان را بگیرید و تغییری در زندگی خود ایجاد کنید.

30 مرداد 1400

ورزش ناشتا را به برنامه روزانه اضافه کنید

اگرچه صبحانه مهمترین وعده غذایی در طول روز است و ورزش هم منجر به تقویت خلق و خوی، بهبود عملکرد مغز و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود، اما انجام فعالیت بدنی قبل از وعده صبحانه، فواید سلامتی بسیار بیشتری دارد.

27 مرداد 1400

کدام تیم ها صعود ایران را تهدید می نمایند؟

روز گذشته مسابقات دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی در هفته نهم به انتها رسید و همچنان رقابت تیم ها برای صعود برقرار است.

15 مرداد 1400

مراکز خرید کیش در دوران کرونا چه وضعیتی دارد؟

کیش جزو مناطقی است که در دوران کرونا توانسته صندلی بهترین جذب جهانگرد را به خود جذب کند. منطقه ای عالی از نظر خرید و سرگرمی که با داشتن امکاناتی فوق العاده توانسته برای همه سلیقه ها شرایط را فراهم کند و جهانگردان بسیاری را به سمت خود بکشاند. آشنایی با...

13 مرداد 1400

دو روایت از اتوبوس مرگ: راننده فریاد زد ترمز نداریم...

پیکر مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی دو خبرنگار جانباخته در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست امروز در حالی به تهران بازگشت که با گذشت 24 ساعت هنوز هیچ پاسخگویی رسمی از سوی مسئولان سازمان های ذیربط در باره آن صورت نگرفته است.

4 مرداد 1400

عوارض مرگبار گذاشتن لپ تاپ بر روی پا

خبرنگاران : بسیاری از افراد در هنگام کار کردن با لپ تاپ آن را روی پاها و سینه خود قرار می دهند، در حالی که گذاشتن لپ تاپ روی پا، شکم و سینه عوارض جدی را به همراه دارد.

25 تیر 1400

استرس برای بچه خرخوان هاست!

دانش آموز خوشبختی بودم، درس نمی خواندم، یعنی هر وقت که دلم می خواست درس می خواندم، مادرم هم هیچ وقت مجبورم نکرد درس بخوانم، خیلی هم تلاش کرد اما من نه استرس امتحان داشتم و نه نگران نمره بودم. اصولا در حد 15می خواندم که 10 بگیرم.

23 تیر 1400

طرز تهیه شربت بیدمشک با 4 طعم خوشمزه و متفاوت

شربت بیدمشک از نوشیدنی های سنتی با خواص دارویی بالاست که از انواع آن می توان شربت عرق بیدمشک ساده، بیدمشک با خاکشیر، بیدمشک با تخم شربتی و بیدمشک با گلاب را نام برد.

12 تیر 1400

مجموعه عکس طبیعت زمستانی زیبا برای پروفایل 99

با فرارسیدن فصل زیبای زمستان و حال و هوای برفی، بسیاری از کاربران فضای مجازی ترجیح می دهند تا پروفایل های خود را تم زمستانی ببخشند و این حس و حال ناب را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. شما نیز اگر به دنبال عکس طبیعت زمستانی زیبا برای پروفایل هستید، در...

26 اردیبهشت 1400
تعداد: (32)