اخبار اقتصادی

ممنوعیت واردات دستگاه های برنزه کننده پوست به کشور

تهران (پانا) - بخشنامه گمرک جمهوری اسلامی ایران درباره تعرفه کالاهای تحت نظارت سازمان انرژی اتمی که بر ممنوعیت واردات دستگاه های مولد پرتوهای ماوراء بنفش با اسامی برنزه کننده پوست، سولاریوم، حمام آفتابی، تخت یا کاناپه آفتابی و... تصریح دارد، ابلاغ شد.

23 اردیبهشت 1401

چگونگی سیاست گذاری با تعیین خط مشی

وسیله اصلی اجرای برنامه خط مشی است. خط مشی بازتاب هدفهای سازمان و رهنمود کلی اجرای عملیات است که چارچوبی برای تصمیم گیری های عملیاتی فراهم می سازد. وجود خط مشی این اطمینان را بوجود می آورد که عملیات و فعالیت های سازمانی در جهت هدفها قرار خواهند گرفت. خط...

21 اردیبهشت 1401

قیمت کود در سال آینده تا 45 درصد کاهش دارد

تهران (پانا) - معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد که با درایت وزیر جهاد کشاورزی قیمت کودهای فسفاته و پتاسه در سال آینده 40 تا 45 درصد کاهش خواهد یافت .

15 اردیبهشت 1401

راه اندازی 2 دفتر مرتبط با صنایع خلاق و نوشت افزار در ساختار تازه وزارت صمت

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به استقرار دو دفتر نو مرتبط با صنایع خلاق و نوشت افزار در ساختار نو وزارت صمت، بیان کرد که در مجموعه وزارت صمت با همه قوا از صنعت نوشت افزار ایرانی- اسلامی حمایت خواهیم کرد.

8 اردیبهشت 1401

اندازه عیدی کارگران برای عید 1401

عیدی کارگران تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی با کارکرد یکسال کامل، سال جاری حداقل 5 میلیون و 310 هزار و 990 تومان و حداکثر 7 میلیون و 966 هزار و 485 تومان خواهد بود.

1 اردیبهشت 1401

طراحی محصولی که موجب رونق کسب وکار و ترغیب مشتریان برای خرید دوباره می گردد

یک شرکت دانش بنیان محصولی طراحی نموده که باعث رونق کسب وکار و ترغیب مشتریان برای خرید دوباره می گردد.

31 فروردین 1401

کوثری: لایحه معین تکلیف مشمولان غایب سربازی به مجلس ارائه شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد کل نیرو های مسلح باید درباره نحوه معین تکلیف مشمولان سربازی تصمیم گیری کند و بهتر است دولت در این زمینه به مجلس لایحه ارائه دهد.

28 فروردین 1401

دنا با تویوتا کرولای 2021 هم قیمت شد!

تویوتا کرولای 2022 ژاپنی هر رنگی که دوست دارید، تحویل فوری، با دنا پلاس خشک از سعادت آباد هم قیمت شده است. لازم به ذکر است ایران خودرو و سایپا هم زیان ده هستند!

22 فروردین 1401

اهرام فراموش شده نوبیان ؛ مروئه

در شمال شرقی مرکز سودان اهرامی بانام اهرام نوبیان وجود دارند که بقایای سه پادشاهی باستانی کوشیته هستند. این اهرام به معروفیت هرم های معروف مصر نیست، ولی از ارزش تاریخی بالایی برخوردار است.

21 فروردین 1401

اطلاعات پرواز ایران به چین

با اطلاعات پرواز ایران به چین آشنا شویدسفربه چین یکی از آن آیتم هایی است که شما برای آشنا شدن با آسیای شرقی و فرهنگ خاص و متفاوتشان و یا حتی تجارت های پر سودشان دست کم برای یک بار علاقه مند می شوید که به این کشور پهناور و افسانه ای سفر کنید. اما از اطلاعات...

15 اسفند 1400

بهترین مقالات روزشمار

مطالب مجذوب کننده سایت از نگاه شما همراهان عزیز را به صورت جمع بندی از بهترین های آن بخش به شما معرفی می کنیم. همراه جمع بندی خبرنگاران باشید تا بهترین مطالب روزشمار خبرنگاران را از ابتدای سال تا اکنون مرور کنیم.

11 اسفند 1400

همین روزهاست که AFC یک کارمند در فدراسیون استخدام کند

تهران (پانا) - مارک ویلموتس را می آورند چند 100 میلیارد می دهند و دو هفته بعد هم می رود. حالا یک مربی می آید که معروفیت او را ندارد اما نتایج درخشانی می گیرد اما باز هم می گویند او کوچک است. مگر یک مربی باید چه کار کند؟ اگر نتیجه گرفته، یعنی خوب بوده و باید بگذارند...

6 اسفند 1400

ناوگان هوایی ایران به بیش از 300 فروند رسید

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم مقام شهدای 12 تیرماه اعلام کرد که ناوگان هوایی کشور به بیش از 300 فروند افزایش یافته است.

5 اسفند 1400

حاجی دلیگانی: تعرفه گذاری پلکانی برای پرمصرف ها موجب عادلانه شدن یارانه های پنهان می گردد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید با روش تعرفه گذاری پلکانی پرمصرف ها یارانه پنهان عادلانه گردد اما شرطش این است که عواید ناشی از آن به صنعت انرژی برگردانده گردد.

3 اسفند 1400

رقابت های فناورانه به طراحی 12 سخت افزار منجر شد ، دستیابی سریع بیمار به خدمات و اقلام درمانی

سلامت دیجیتال شیوه نوینی از ارائه خدمات درمانی را به تصویر می کشد که بیمار با یک کلیک ساده بتواند به این خدمات و اقلام درمانی دست یابد.

3 اسفند 1400

افزایش فراوری تخم مرغ در 3 ماهه پایانی سال

به گزارش خبرنگاران، حمید رضا کاشانی رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: طی یک ماه اخیر قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 15 تا 20 درصد زیر نرخ مصوب بود که با ازدیاد تقاضا از سوی قنادی ها در شب یلدا قیمت تا حدودی به نرخ مصوب نزدیک شد.

19 بهمن 1400

لزوم راهنمایی اعتبارات بانکی به کلان پروژه های پیشران ملی و بنگاه های بزرگ مالی

شاید اینگونه تصور گردد که راهنمایی اعتبارات بانکی به تعداد معدودی از بنگاه های مالی یا کلان پروژه ها با اصل عدالت در دسترسی به منابع بانکی در تضاد است، اما شیوه راهنمایی اعتبارات به بنگاه های کوچک و میانه، کارایی لازم را نداشته و منجر به تضییع منابع...

7 بهمن 1400

خطر انقراض در کمین ماهیان خاویاری خزری

خبرنگاران : ماهیان خاویاری خزری در یک قدمی انقراض

7 بهمن 1400

سویه ویروسی که موج سواری می نماید، کنترل مرزها و توسعه واکسیناسیون راه عبور از موج نو کرونا

سویه اُمیکرون که این روزها در قاره آفریقا یکه تازی می نماید، سویه ای است که نسبت به همتای خود یعنی دلتا سرعت سرایت بالاتری دارد و محققان کشور در این زمینه هشدار می دهند و معتقدند اگر از هم اکنون نسبت به کنترل تردد و توسعه واکسیناسیون اقدام نشود، باید...

2 بهمن 1400

هزینه پیامک بانک های خصوصی زیاد شد

دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از افزایش هزینه سرویس پیامکی بانک های خصوصی به 20 هزار تومان خبر داد.

30 دی 1400
تعداد: (214)