کوثری: لایحه معین تکلیف مشمولان غایب سربازی به مجلس ارائه شود

به گزارش وبلاگ تجارت، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد کل نیرو های مسلح باید درباره نحوه معین تکلیف مشمولان سربازی تصمیم گیری کند و بهتر است دولت در این زمینه به مجلس لایحه ارائه دهد.

کوثری: لایحه معین تکلیف مشمولان غایب سربازی به مجلس ارائه شود

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ تجارت، اسماعیل کوثری، با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره خدمت سربازی، گفت: کمیسیون تلفیق بودجه تصویب کرده که مشمولان متأهل دارای دو فرزند و بیشتر که بالای 30 سال سن دارند، در سال آینده می توانند کارت معافیت را به صورت رایگان دریافت کرده و معاف شوند. حتی اگر این مصوبه در صحن مجلس به تأیید برسد، به احتمال زیاد از سوی شورای نگهبان رد می شود.

وی اظهار داشت: ستاد کل نیرو های مسلح باید درباره نحوه تعیین تکلیف مشمولان سربازی تصمیم گیری کند. البته ایرادی ندارد که کنندگان مجلس هم پیشنهاداتی را در این زمینه مطرح کنند چرا که آنان در پی این هستند که مشکل مشمولان غایب سربازی مرتفع شود.

کننده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شرح داد: مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف مشمولان غایب یا اصلاح قانون سربازی حتماً باید با مسئولان ستاد کل نیرو های مسلح بحث و تبادل نظر کند و به توافق برسد.

کوثری تاکید کرد: بهتر است دولت برای تعیین تکلیف مشمولان غایب به مجلس شورای اسلامی لایحه ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کوثری: لایحه معین تکلیف مشمولان غایب سربازی به مجلس ارائه شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوثری: لایحه معین تکلیف مشمولان غایب سربازی به مجلس ارائه شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید