لایحه رتبه بندی معلمان ظرف 45 روز آینده نهایی می گردد

به گزارش وبلاگ تجارت، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با تخصیص 25 هزار میلیارد تومان جهت رتبه بندی معلمان اطلاع داد.

لایحه رتبه بندی معلمان ظرف 45 روز آینده نهایی می گردد

به گزارش ایسنا، علیرضا منادی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع وبلاگ تجارت با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز صبح مجلس بیان نمود: در این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه از موافقت دولت با تخصیص 25 هزار میلیارد تومان برای اجرای رتبه بندی معلمان اطلاع داد و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز این موضوع را به نمایندگان اظهار داشت.

در ادامه در جلسه علنی مجلس ماده 4 این لایحه مورد آنالیز نهاده شد، اما به علت ابهام موجود مجددا به کمیسیون آموزش و تحقیقات بازگشت.

وی در ادامه اظهار کرد: کمیسیون نیز در جلسه امروز و سه شنبه خود ابهامات موجود را مرتفع نموده و ان شاءالله از یکشنبه آینده مجددا در صحن مجلس شورای اسلامی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

به احتمال قوی تا آخر هفته آینده این لایحه در مجلس نهایی می گردد و سپس یک هفته در شورای نگهبان خواهد بود و پس از ابلاغ نیز مدتی تهیه آیین نامه آن از سوی دولت به طول خواهد انجامید. اما در ظرف 45 روز آینده نهایی خواهد شد.

منبع: فرارو

به "لایحه رتبه بندی معلمان ظرف 45 روز آینده نهایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه رتبه بندی معلمان ظرف 45 روز آینده نهایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید