همایشها و نمایشگاه ها

برگزاری همایش همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال از سوی دانشگاه دامغان

دانشگاه دامغان با همکاری دانشکده هنر و مرکز تحقیقات سینما و ادبیات نمایشی، سومین همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال را درخردادماه 1401 برگزار می نماید.

24 اردیبهشت 1401

راهنمای خرید در سئول، کره جنوبی

خرید در شهر پرزرق وبرق و مجذوب کننده سئول، با وجود بازارهای رنگارنگ و مراکز خرید شیک و مدرن، فرصتی است که نباید از دست بدهید.

19 اردیبهشت 1401

اولین همایش بین المللی خلیج فارس در کیش

مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی علمی- فرهنگی خلیج فارس را به مناسبت روز ملی خلیج فارس در جزیره کیش برگزار می کند.

5 اردیبهشت 1401

نهضت تفویض در وزارت میراث فرهنگی تا سرانجام 1400 شروع می شود

ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، نهضت تفویض در وزارت میراث فرهنگی تا خاتمه 1400 شروع می شود.

30 فروردین 1401

بهترین مقالات روزشمار

مطالب مجذوب کننده سایت از نگاه شما همراهان عزیز را به صورت جمع بندی از بهترین های آن بخش به شما معرفی می کنیم. همراه جمع بندی خبرنگاران باشید تا بهترین مطالب روزشمار خبرنگاران را از ابتدای سال تا اکنون مرور کنیم.

11 اسفند 1400

سونی از هدست PlayStation VR2 و کنترلرهای VR2 Sense رونمایی کرد

سونی طی رویداد امروز خود در دومین روز از نمایشگاه CES 2022 از هدست پلی استیشن VR2 و کنترلرهای تازه آن با نام VR2 سنس رونمایی کرد.

9 اسفند 1400

سالانه پنج تا 10 درصد خاک حوضه دریاچه ارومیه دچار فرسایش می گردد

رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به فرایند افزایشی فرسایش خاک در استان گفت:سالانه پنج تا 10 درصد خاک در حوضه دریاچه ارومیه دچار فرسایش و از دسترس کشاورزی خارج می گردد.

3 بهمن 1400

کاخ سفید: دیپلماسی برترین راه اجتناب از یک بحران هسته ای است

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران درباره رویکرد فعلی دولت آمریکا نسبت به مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین پاسخ داد.

26 دی 1400

18 اثر مشهور وارهول در این برنامه به نمایش در آمدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی تیوی نیوز، نمایشگاهی که از گزیده آثار هنرمند آمریکایی، اندی وارهول، در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده بود، فردا 24 اکتبر (2 آبان) به پایان خواهد رسید. افتتاحیه این نمایشگاه اوائل ماه ژوئن برگزار گشت، اما به دلیل محدودیت...

27 آبان 1400

تداوم سلامت با کار متعادل

خاصیت اساسی حرفه و شغل نه در افراط و تفریط، بلکه در اعتدال است. کار متعادل، نیازهای مادی و معنوی فرد را برای تداوم سلامت تأمین می نماید.

18 آبان 1400

میانگین تعداد مدارس نیازمند به تخریب و بازسازی به 19.5 درصد کاهش پیدا نموده است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور اطلاع داد دغدغه ما امروز مدارس سنگی است؛ حدود 4 هزار مدرسه سنگی با جمعیت دانش آموزی زیر 15 نفر داریم که عمدتا در منطقه ها عشایری هستند، باید بتوانیم این مدارس را حتی با کانکس جمع آوری کنیم.

1 آبان 1400

برپایی نمایشگاه بچه ها الکترونیکی

نمایشگاه منتخب کتاب با موضوع رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات تا سرانجام مهر در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان میزبان علاقه مندان است.

19 مهر 1400

بیست ویکمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان 9 اسفند برگزار می گردد

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیست ویکمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را 9 اسفند 1400 برگزار می نماید.

12 شهریور 1400

پیشنهاد پژوهشگاه میراث فرهنگی برای آثار منتشر نشده کابلی

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، پیشنهاد پژوهشگاه میراث فرهنگی برای آثار منتشر نشده کابلی مطرح شد.

12 اردیبهشت 1400

اولیانوف: تماس مستقیمی بین ایران و آمریکا انجام نخواهد شد

نماینده دائم روسیه در وین با اشاره به اینکه ایران حاضر به مذاکره مستقیم با آمریکا نیست، از آمادگی طرف روسی برای برقراری تماس های غیرمستقیم بین دو کشور برای کمک به احیای توافق هسته ای خبر داد.

4 اردیبهشت 1400

برنامه آموزش و پرورش در نوروز 1400

تهران (پانا) - برنامه عید، هنر و داستان در ایام عید نوروز برای دانش آموزان دوره ابتدایی اجرا می گردد و ارائه تکالیف سنتی یا پیک نوروزی ممنوع است.

3 اردیبهشت 1400

الزام مشاغل به نصب کارتخوان

تهران (پانا) - سازمان امور مالیاتی از شهریور سال 1398 برای شفاف سازی درآمد، جلوگیری از فرار مالیاتی و یاری به حسابرسی مالیاتی، 15 گروه از فعالان مالی را ملزم به ثبت نام در پایانه فروشگاهی کرد که تا پایان سال 1398، تنها 50 درصد پزشکان از این قانون تمکین کردند...

28 فروردین 1400

استون مارتین ولکان؛ خودرویی قدرتمند و دست نیافتنی

مسلما استون مارتین ولکان جزو آن دسته از خودروهایی طبقه بندی می گردد که در عین خیره کردن چشم های فراوانی در گوشه و کنار جهان، تنها برای عده معدودی از آنها قابل دستیابی است. در واقع استون مارتین ولکان را جز در بساط کلکسیونرهای ثروتمند و افسانه...

2 اسفند 1399

اولین کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی اقتصادی برگزار می شود

کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی اقتصادی از سوی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و دانشگاه الزهرا و با مشارکت اتاق ایران امروز 22 مهر برگزار می شود.

28 آبان 1399

ششمین طرح جمع آوری معتادان برگزار گشت (گزارش تصویری)

نمایشگاه کشفیات ششمین مرحله طرح ظفر نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در محله شوش برگزار شد.

11 آبان 1399
تعداد: (42)