دلایلی که نباید از دیدن شهر اهواز غافل شوید

به گزارش وبلاگ تجارت، اوایل فصل بهار، یکی از بهترین زمان هایی است که باید به دیدن شهر اهواز، قلب تپنده جنوب کشور بروید. اهوازی ها یکی از خونگرم ترین مردم کشور هستند که میهمان نوازی آن ها زبانزد مسافران است. شاید باورتان نشود که از مهم ترین دیدنی های شهر اهواز، پل های آن است! پل های متعدد و زیاد این شهر، اهواز را به شهر پل ها تبدیل نموده است. پل هایی مثل سفید، سیاه، نادری، گفت وگوی تمدن ها، کابلی و پل طبیعت اهواز که میزبان شب زنده داران است و دیدن منظره آن ها روی رود کارون در شب، خالی از لطف نیست. جاهای دیدنی اهواز آنقدر زیاد است که شاید نتوانید در یک سفر دو سه روزه به همه آن ها سر بزنید، اما دیدنی هایی مثل آبشار پل هفتم، کلیسای سورپ مسروپ، آرامگاه علی بن مظاهر، دانشگاه سه گوش، موزه هنرهای معاصر و خانه ماپار اهواز، جاهایی هستند که توصیه می کنیم در سفر به اهواز حتما به دیدنشان بروید.

دلایلی که نباید از دیدن شهر اهواز غافل شوید

بهترین هتل های اهواز را چطور انتخاب کنیم؟

یکی از اصلی ترین و مهم ترین دغدغه ّهای مسافران، در سفر به این شهر، رزرو هتل اهواز است. در شهر اهواز، هتل های زیادی وجود دارد، از هتل های لوکس چند ستاره گرفته تا هتل آپارتمان های مالی. بسته به نوع و هدفتان از سفر و بودجه ای که برای اقامتتان در نظر گرفته اید، می توانید از بین هتل های شهر اهواز، بهترین انتخاب را داشته باشید. در اهواز می توانید از شبی 100 هزار تومان تا شبی 1 میلیون تومان، اتاق یا سوئیت پیدا کنید. مسلما با تغییر تعداد تخت های اتاق یا افزودن امکانات جدید ممکن است قیمت اتاق ها تغییر کند.

شهر اهواز

همه چیز درباره بلیط هواپیمای اهواز

راستا پروازی تهران اهواز و برعکس، یکی از پرترددترین راستاهای پروازی آسمان ایران محسوب می گردد و پروازهای چارتری و سیستمی منظمی را می توانید در طول هفته در این راستا پیدا کنید. عواملی زیادی در قیمت بلیط هواپیما اهواز تهران و یا بلیط هواپیما تهران اهواز تاثیر گذارند که می توان به ایرلاین ارائه دهنده بلیط، سیستمی یا چارتری بودن نوع پرواز، کلاس اکونومی یا بیزینس، روز و ساعت پرواز، فصلی که در آن به سفر می کنید، اشاره نمود. راستا هوایی اهواز تا تهران، بسته به نوع ایرلاین حدودا بین 1 ساعت تا 1 ساعت و 15 دقیقه طول می کشد. هواپیمای شما در فرودگاه بین المللی اهواز، که یکی از مهم ترین فرودگاه های جنوب کشور محسوب می گردد، به زمین خواهد نشست. فرودگاه بین المللی اهواز در بلوار پاسداران واقع شده و حدودا 7 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. ایرلاین های شناخته شده زیادی در راستا پروازی تهران اهواز و برعکس پرواز دارند که از این ایرلاین ها می توان به ایران ایر، آسمان، ماهان، کاسپین، ایران ایرتور، آتا، کارون، وارش، کیش ایر، قشم ایر، تابان و زاگرس اشاره نمود.

بهترین روش برای خرید بلیط هواپیمای اهواز

برای خرید بلیط هواپیمای اهواز، دو راه پیش رویتان وجود دارد، حضوری و آنلاین. پیشنهاد ما، با توجه به شرایط کنونی همه گیری کرونا، خرید آنلاین از سایت های معتبری مانند اسنپ تریپ است. در حالیکه در منزل یا محل کار خود هستید می توانید به راحتی وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید و متناسب با زمان سفر، بودجه و نوع ایرلاین موردنظرتان به راحتی بلیطتان را تهیه کنید.

منبع: هفت گنج

به "دلایلی که نباید از دیدن شهر اهواز غافل شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایلی که نباید از دیدن شهر اهواز غافل شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید