مشارکت 170 هزار دانش آموز در پویش به رنگ مدرسه تا به امروز

به گزارش وبلاگ تجارت، خبرگزاری خبرنگاران- بر اساس اعلام سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مشارکت دانش آموزان در پویش به رنگ مدرسه چشمگیر بوده است، به طوری که تا به امروز 170 هزار کودک و نوجوان با ارسال تصویر نقاشی مدرسه دوست داشتنی من در این پویش مشارکت نموده اند.

مشارکت 170 هزار دانش آموز در پویش به رنگ مدرسه تا به امروز

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تجارت به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پویش به رنگ مدرسه چهارمین پویش طرح ملی و تحولی آجر به آجر است که با هدف آشنایی بچه ها و نوجوانان با مفاهیم مشارکت و نوع دوستی و بعلاوه افزایش آگاهی خانواده ها نسبت به موضوع مدرسه سازی از 15 شهریور آغاز و تا 13 آبان، روز دانش آموز ادامه خواهد داشت.

مخاطب اصلی این پویش بچه ها و نوجوانان هستند که می توانند نقاشی های خود را با موضوع مدرسه دوست داشتنی من، روی کاغذ با مداد رنگی، گواش، آبرنگ و یا هر وسیله دیگر کشیده و تصویر آن را به وسیله تلفن همراه روی سامانه آجر به آجر به نشانی ajorbajor.ir ارسال نمایند.

براساس توافق اجرا شده با حامی این پویش، هر نقاشی بچه ها و نوجوانان که بر روی سایت آجر به آجر بارگذاری گردد، هزینه یک آجر برای احداث مدارس در منطقه ها نیازمند فضای آموزشی تأمین خواهد شد. از ابتدای آغاز این پویش تا به امروز، بیش از 170 هزار نقاشی دانش آموزان از سراسر کشور روی سایت آجر به آجر بارگذاری شده است و فرهنگ مشارکت و نوع دوستی در موضوع مدرسه سازی از این طریق در بین بچه ها و نوجوانان نهادینه می گردد.

شایان ذکر است، پویش به رنگ مدرسه با موضوع جامعه خیرین مدرسه ساز کشور آغاز شده است و ادارات کل نوسازی مدارس استان ها، ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و مجامع خیرین مدرسه ساز استانی نیز در اجرای این پویش همکاری دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مشارکت 170 هزار دانش آموز در پویش به رنگ مدرسه تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 170 هزار دانش آموز در پویش به رنگ مدرسه تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید