محرابیان و اوجی به کمیسیون انرژی می فرایند

به گزارش وبلاگ تجارت، از امروز آنالیز برنامه ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی برای حضور در کابینه سیزدهم شروع می گردد.

محرابیان و اوجی به کمیسیون انرژی می فرایند

بر این اساس به گفته رئیس کمیسیون انرژی مجلس از ساعت 10 صبح امروز جلسات کمیسیون انرژی جهت آنالیز برنامه های وزرای پیشنهادی نفت و نیرو برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا فریدون حسنوند در جمع وبلاگ تجارت درباره زمان آنالیز برنامه ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی نیرو و نفت در کمیسیون انرژی، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، ساعت 10 صبح امروز آقای محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو در کمیسیون حضور پیدا می نماید و برنامه های خود را برای این وزارتخانه برای نمایندگان تشریح می نماید.

وی در ادامه اظهار کرد: در ساعت 2 بعدازظهر هم آقای اوجی وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون حضور خواهد یافت و برنامه های خود را برای نمایندگان تشریح خواهد نمود. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است سایر وزرا هم به کمیسیون آمده و برنامه های خود را برای اعضای کمیسیون تشریح نمایند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس در ادامه تاکید نمود: پس از جمع بندی برنامه وزرا در کمیسیون های تخصصی مجلس، هر کمیسیون درباره وزرای مربوط به آن کمیسیون گزارشی را تدوین و در صحن علنی مجلس قرائت خواهد نمود، پس از مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی هم آنالیز صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس شروع خواهد شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس اضافه نمود: آقایان محرابیان و اوجی برنامه های خود را برای تصدی وزارتخانه های نیرو و نفت به کمیسیون انرژی ارائه داده اند که در حال آنالیز آن هستیم و روز شنبه (امروز) هم برای برطرف ابهامات و پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون حضور پیدا می نمایند.

هشدار به وزرای بی تجربه

در همین حال به گزارش ایسنا جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: امروز، روز سهم خواهی و تفرقه افکنی نیست! قطعا مجلس با دقت صلاحیت وزرای پیشنهادی را آنالیز خواهد نمود و آن هایی که تجربه و تخصص کافی در شرایط جنگی امروز را ندارند، بدون ذره ای تعارف کنار گذاشته خواهند شد. فرصتی برای سعی و خطا باقی نمانده است.

روز چهارشنبه هفته گذشته نامه رسمی معرفی وزرای کابینه دولت سیزدهم به دست هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی رسید و قرار است در جلسه علنی امروز صبح مجلس اعلام وصول گردد. بعلاوه پس از آنالیز صلاحیت وزرای پیشنهادی بعد از تعطیلات عاشورا و تاسوعا، جلسات علنی رای اعتماد به وزرا برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو

به "محرابیان و اوجی به کمیسیون انرژی می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرابیان و اوجی به کمیسیون انرژی می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید