زاکانی: میادین میوه وتره بار کالا های شب عید را عرضه می نمایند

به گزارش وبلاگ تجارت، شهردار تهران گفت: میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شهروند به میزان کافی کالا های شب عید مردم را تامین و عرضه می نمایند و در این زمینه مردم نگران نباشند.

زاکانی: میادین میوه وتره بار کالا های شب عید را عرضه می نمایند

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی روز شنبه در بازدید از مجموعه میوه و تره بار جلال آل احمد به وبلاگ تجارت از توزیع و عرضه 6 برابری گوشت گرم و توزیع سه برابری مرغ و بعلاوه عرضه برنج ایرانی با قیمت 10 درصد زیر قیمت در بازار میادین میوه و تره بار اطلاع داد و اضافه نمود: شهرداری تهران 262 بازار میوه و تره بار در شهر تهران دارد که البته این تعداد به لحاظ ابعاد در محلات و منطقه ها تهران فرق دارد.

وی با اشاره به توزیع اقلام مورد احتیاج شهروندان تهرانی در میادین میوه و تره بار ادامه داد: عرضه محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر با 40 درصد زیر قیمت عرضه می گردد.

زاکانی تاکید نمود: عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب از جمله مواردی است که منجر به مراجعه شهروندان به این میادین شده و یکی از عوامل ایجاد ثبات بر محصولات مورد احتیاج شهروندان در سطح شهر تهران فعالیت میادین میوه و تره بار است.

وی با اشاره به عرضه محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره بار اضافه نمود: از فردا (یکشنبه) مرغ گرم با توزیع سه برابری و بعلاوه مرغ منجمد در 50 نقطه از شهر تهران در کانکس ها و میادین میوه و تره بار توزیع خواهد شد.

شهردار تهران با بیان اینکه شهروندان تهرانی بدون دغدغه و با اطمینان خاطر محصولات خود را در آستانه سال نو تامین خواهند کرد گفت: در ماه مبارک رمضان نیز ما مسئله ای برای عرضه و توزیع محصولات مورد احتیاج نداریم و تمهیدات لازم در این بخش پیش بینی شده است.

به گفته وی، یکی از برنامه های سازمان میادین میوه و تره بار این است که به سمت هوشمندسازی حرکت و اقلام پرمصرف را از کانون فراورینماینده و کشاورزان خریداری کنیم.

بعلاوه مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران در حاشیه بازدید شهردار تهران به وبلاگ تجارت درباره عرضه کالا های تنظیم بازاری در آستانه شب عید گفت: تامین اقلام با وزارت جهاد کشاورزی است و سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان یک توزیع نماینده در شهر تهران نقش دارد.

ایوب فصاحت با اشاره به توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار اضافه نمود: در این بخش نیز با بعضی از کمبود ها و بی نظمی هایی روبرو بودیم که با ارتباط خوبی که با وزارت جهاد کشاورزی انجام شد در حال حاضر توزیع گوشت قرمز نیز در میادین میوه و تره بار به نحو مطلوب انجام می گردد.

وی تاکیدکرد: یکی از سیاست هایی که در این دوره از مدیریت میادین میوه و تره بار پیگیری و اجرا می گردد این است که بتوانیم کالا های مورد احتیاج خود را بدون واسطه و دلال ها، از کانال های فراورینماینده محصولات تامین کنیم و این مسئله منجر به عرضه محصولات با قیمت مناسب به شهروندان می گردد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت: البته این کار شروع شده و بهره برداران به صورت مستقل این کار را در دستور کار خود قرار داده اند و بعضی از اقلام به صورت مستقیم از کانون های فراوری و کشاورزان تامین می گردد که این مسئله را باید توسعه داد تا بتوانیم محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه را در اختیار خانواده ها قرار دهیم.

وی با اشاره به توزیع اقلام پرمصرف از جمله برنج و گوشت و بعلاوه میوه جات نیز گفت: کوشش خواهیم کرد در فاز نخست برای اقلام پرمصرف حذف دلالان را داشته باشیم و این کار در آینده توسعه پیدا خواهد نمود.

شهردار تهران در آستانه سال نو امروز شنبه از مجموعه میدان میوه وتره بار و فروشگاه شهروند جلال آل احمد (قزل قلعه) بازدید کرد.

بعلاوه در این بازدید شهردار تهران در جریان مسائل و مسائل مردم در آستانه شب عید نهاده شد.

فصاحت بعلاوه در ارتباط با کالا های اساسی شب عید نیز گفت: در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی قول داده است که کالا های مورد احتیاج و پرمصرف را تامین کند تا بتوانیم این اقلام را در اختیار خانواده ها قرار بدهیم و انشاءالله در این بخش نیز با مسئله ای روبرو نخواهیم بود.

وی در ارتباط با توزیع گوشت قرمز نیز گفت: در این بخش نیز با تمهیداتی که با وزارت جهاد کشاورزی اجرا شده است با مسئله ای روبرو نخواهیم شد و امیدواریم تا خاتمه سال مایحتاج مورد احتیاج شهروندان تهرانی با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ارتباط با انتقاد بعضی از شهروندان تهرانی نسبت به عرضه بی کیفیت تعدادی از محصولات در بعضی از میادین میوه و تره بار گفت: این موضوع تا حدی قابل قبول است و متاسفانه بعضی از میادین ما کیفیت سایر میادین را ندارند به طوریکه در این بخش بعضی از غرفه داران میوه های بی کیفیت خود را در سایر غُرف عرضه می نمایند و بنای ما بر این است که در این بخش ورود پیدا کنیم و کیفیت سازی را در دستور کار خود قرار بدهیم تا میوه بی کیفیت روانه بازار نگردد.

فصاحت با اشاره اینکه اقلام مورد احتیاج شهروندان در نوروز سال جاری با قیمت و کیفیت مناسب تامین و عرضه خواهد شد، توضیح داد: محصولات خود را از کانال های فراوری در کشور تامین خواهیم کرد تا بتوانیم رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشیم.

منبع: فرارو

به "زاکانی: میادین میوه وتره بار کالا های شب عید را عرضه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکانی: میادین میوه وتره بار کالا های شب عید را عرضه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید