برگزاری همایش همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال از سوی دانشگاه دامغان

به گزارش وبلاگ تجارت، دانشگاه دامغان با همکاری دانشکده هنر و مرکز تحقیقات سینما و ادبیات نمایشی، سومین همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال را درخردادماه 1401 برگزار می نماید.

برگزاری همایش همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال از سوی دانشگاه دامغان

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ تجارت، دانشگاه دامغان با همکاری دانشکده هنر و مرکز تحقیقات سینما و ادبیات نمایشی، سومین همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال را در 17 و 18 خردادماه 1401 برگزار می نماید.

از پژوهشگران درخواست می گردد، مقالات یا چکیده مقالات خود را حداکثر تا 20 اردیبهشت ماه 1401 در سامانه www.cdda3.du.ac.ir بارگذاری نمایند. محور های همایش به توضیح زیر است:

نمایش:

مطالعات نظری و میان رشته ای تئاتر، نظریه های معاصر در تئاتر دنیا، مطالعات تاریخی تئاتر، نقد و تحلیل آثار نمایشی ایرانی معاصر، ارتباط میان متن و اجرای نمایشی، مطالعه وجوه دیداری و شنیداری هنر نمایش، اقتباس شناسی در هنر نمایش، هنر اجرا به مثابه یک گونه نمایشی نوین و جامعه شناسی نمایش است.

تلویزیون:

نقد و تحلیل آثار تلویزیونی، راه چاره ها و راهبرد های نوین در عرصه فراوری هنری آثار تلویزیونی، مطالعه وجوه هنری فراوریات تلویزیونی، تلویزیون و صنعت فرهنگ، تبلیغات تلویزیونی به مثابه یک گونه نمایشی، جامعه شناسی تلویزیون و تلویزیون و مطالعات فرهنگی است.

سینما:

نقد و تحلیل آثار سینمایی، مطالعات میان رشته ای سینما و علوم انسانی، ارتباط میان متن و تصویر در سینما، اقتباس شناسی سینمایی، سینما و صنعت فرهنگ، سبک ها و مکتب های بازیگری در سینما و جامعه شناسی سینما است.

هنر های دیجیتال:

نقد و تحلیل آثار هنر های دیجیتال، هنر دیجیتال و بینامتنیت، هنر اینترنتی به مثابه یک گونه از هنر های دیجیتال و جامعه شناسی هنر های دیجیتال است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری همایش همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال از سوی دانشگاه دامغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش همایش ملی هنر های نمایشی و دیجیتال از سوی دانشگاه دامغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید