آقانیا: بعد از انتها دوره درمان، تمرین را آغاز می کنم، تعویق المپیک مرا امیدوار کرد

به گزارش وبلاگ تجارت، دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان دنیا گفت: روزی که خبر تعویق المپیک را شنیدم، فکر کردم که می توانم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری، تمریناتم را آغاز کنم.

آقانیا: بعد از انتها دوره درمان، تمرین را آغاز می کنم، تعویق المپیک مرا امیدوار کرد

محمدرضا آقانیا که مشغول درمان بیماری سرطان است، درخصوص فرایند درمانش به خبرنگار ورزشی وبلاگ تجارت گفت: در حال سپری کردن دوره آخر شیمی درمانی ام هستم. دو جلسه دیگر از شیمی درمانی این مرحله مانده و بعد از آن باید آزمایش های مخصوص و سی تی اسکن انجام گردد تا تعیین گردد وضعیتم به چه شکل است.

وی با اشاره به اینکه مسئله ای در فرایند درمانش ایجاد نشده، تاکید نمود: دکتر پورسعید و رئیس فدراسیون کشتی پیگیر کارها هستند، خدا را شکر مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

نفر سوم المپیک جوانان در خصوص اینکه حالا با تعویق المپیک چقدر امیدوار است که بتواند او هم یکی از ملی پوشان کشتی فرنگی باشد، گفت: همه امیدم همین است. دقیقا روزی که خبر تعویق المپیک را شنیدم به همین فکر کردم که حالا من هم می توانم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری و اتمام دوره درمان، تمریناتم را آغاز کنم.

فرنگی کار وزن 67 کیلوگرم در خصوص اینکه سهمیه المپیک را در این وزن نگرفته ایم، گفت: صد درصد به بازگشتم به کشتی امیدوار هستم. می خواهم شانسم را برای المپیک امتحان کنم و کار را در همان وزن 67 کیلوگرم ادامه خواهم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آقانیا: بعد از انتها دوره درمان، تمرین را آغاز می کنم، تعویق المپیک مرا امیدوار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقانیا: بعد از انتها دوره درمان، تمرین را آغاز می کنم، تعویق المپیک مرا امیدوار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید