عراق، ادامه عملیات قهرمانان عراق، شروع عملیات تأمین امنیت چاه های نفت کرکوک

به گزارش وبلاگ تجارت، نیروهای حشد شعبی و نیروهای امنیتی امروز دومین روز از مرحله چهارم عملیات قهرمانان عراق را با هدف پیگرد بقایای گروه تروریستی داعش شروع کردند.

عراق، ادامه عملیات قهرمانان عراق، شروع عملیات تأمین امنیت چاه های نفت کرکوک

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تجارت به نقل از سایت المعلومه حشد شعبی با صدور بیانیه ای اعلام نمود که فرماندهی حشد شعبی در استان دیالی و نیروهای امنیتی صبح امروز٬ روز دوم از مرحله چهارم عملیات قهرمانان عراق را شروع کردند.

در این بیانیه آمده که هدف از این عملیات تقویت امنیت و ثبات در همه مناطق استان دیالی و پیگرد بقایای گروه تروریستی داعش و دستگیری عناصر مورد تعقیب و تحویل آنها به دادگاه است.

دیروز عبدالامیر کامل الشمری معاون فرمانده عملیات مشترک عراق، از شروع عملیات پاکسازی و تعقیب و گریز عناصر سازمان تروریستی داعش (مرحله چهارم عملیات قهرمانان عراق) در خط مرزی با ایران اطلاع داد.

نخستین روز از مرحله چهارم عملیات قهرمانان عراق برای پاک سازی نوار مرزی شرق عراق با جمهوری اسلامی ایران از وجود تروریست های داعش، ضمن دستاوردهای عظیم میدانی با شهادت سه رزمنده الحشد الشعبی و زخمی شدن هفت نفر دیگر از آنها همراه بود.

عراق| هدف قرارگرفتن خودروهای نظامیان آمریکایی در عظیمراه دیوانیه سماوه+ فیلم

عراق|شهادت 3 نیروی حشد شعبی در حمرین و دیالی

عراق| حشد شعبی: مرحله چهارم عملیات قهرمانان عظیمترین عملیات سال است

همچنین سعد حربیه فرمانده ارتش عراق در استان کرکوک روز گذشته از شروع عملیات نظامی برای تأمین امنیت چاه های نفت در شمال غربی این استان در برابر حملات مسلحانه گروه تروریستی داعش اطلاع داد.

حربیه اضافه کرد که عملیات نظامی مذکور با هدف تعقیب و پیگرد بقایای داعش، برقراری امنیت و ثبات در شهرستان الدبس (از توابع استان کرکوک) و تأمین امنیت چاه های نفت در این استان انجام می گردد.

در دوره اخیر منطقه الدبس شاهد حملات تروریستی عناصر داعش به خطوط انتقال نفت بوده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عراق، ادامه عملیات قهرمانان عراق، شروع عملیات تأمین امنیت چاه های نفت کرکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، ادامه عملیات قهرمانان عراق، شروع عملیات تأمین امنیت چاه های نفت کرکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید