صنعت همانقدر مهم است که دربی مهم بود، استقلال از لیگ پا پس نکشد

به گزارش وبلاگ تجارت، تیم فوتبال استقلال در ملاقاتی معوقه مربوط به هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر در آخرین ساعات دوشنبه به مصاف صنعت نفت می رود و این ملاقات از آنجایی بسیار مهم است که شاگردان مجیدی می توانند با کسب امتیاز از این بازی به رده سوم بازگردند.

صنعت همانقدر مهم است که دربی مهم بود، استقلال از لیگ پا پس نکشد

اکبر کارگر جم پیشکسوت آبی پوشان در مورد این بازی به وبلاگ تجارت گفت: تک تک ملاقاتهای به جای مانده در لیگ برتر برای استقلال مهم است و به نظر من آنها باید باور نمایند که قادر به کسب پیروزی در هر 9 بازی به جای مانده تا خاتمه لیگ هستند. 27 بازی پیش روی آبی پوشان است و آنها باید حداکثر امتیازات ممکن از این 27 امتیاز را بگیرند، حتی اگر قهرمان نشوند. تنها در این صورت است که طرفداران می توانند با قهرمان نشدن هم کنار بیایند.

وی اضافه نمود: امروز ملاقات با صنعت نفت همان قدر مهم است که دیروز ملاقات با پرسپولیس مهم بود و آبی پوشان حق این را ندارند که این حریف را دست کم گرفته و فریب نتایج اخیر آن را بخورند. صنعت نفت در آبادان می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد و امتیاز بگیرد.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: با اینکه رفته رفته به انتهای فصل نزدیک می شویم، هنوز آن انسجام لازم در خط دفاعی استقلال به چشم نمی خورد و من امیدوارم این ناهماهنگی که در برخی از بازی ها تبدیل به پاشنه آشیل می گردد هرچه زودتر برطرف گردد. به خصوص اگر قرار باشد ما در آسیا با الهلال ملاقات کنیم، باید با سرعت بیشتری این هماهنگی ایجاد گردد. خط دفاعی ما در حالی هنوز به انسجام لازم نرسیده که برترین مدافعان را داریم و اگر نفر به نفر آنها آنالیز کنیم، می بینیم که هر کدام شان از برترین مدافعان لیگ هستند.

کارگرجم در ادامه توضیح داد: مدیریت باشگاه باید از هم اکنون نیم نگاهی هم به تمدیدی های خاتمه فصل و البته جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده داشته باشد. چون همانطور که اشاره کردم ما بعد از لیگ باید در یک آوردگاه بسیار مهم به میدان رفته و مقابل حریفی پر قدرت و تقویت شده مثل الهلال بازی کنیم. بازی که در صورت عبور از آن با پیروزی، شانس رسیدن تا فینال بازی ها را هم پیدا خواهیم کرد.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: چشم امید همه طرفداران استقلال به لیگ قهرمانان آسیا است و تیم مدیریتی این باشگاه امروز وظیفه بسیار خطیری برای حفظ اسکلت تیم و جذب چند بازیکن در راستای تقویت آن به منظور مقابله با الهلال دارند. امیدوارم اتفاقاتی که در گذشته های نه چندان دور و در زمان شفر برای استقلال افتاد، تکرار نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صنعت همانقدر مهم است که دربی مهم بود، استقلال از لیگ پا پس نکشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت همانقدر مهم است که دربی مهم بود، استقلال از لیگ پا پس نکشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید