حسینی: لیستی به باشگاه نداده ام، درباره صحبت های مسئولان نفت حرفی ندارم

به گزارش وبلاگ تجارت، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: درباره بازیکنان مدنظرم لیستی به باشگاه ارائه نداده ام و ابتدا باید کیفیت بازیکنان فعلی تیم را بسنجم.

حسینی: لیستی به باشگاه نداده ام، درباره صحبت های مسئولان نفت حرفی ندارم

به گزارش وبلاگ تجارت از اصفهان، مجتبی حسینی عصر امروز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال ذوب آهن در جمع وبلاگ تجارت گفت: ذوب آهن یکی از ریشه دارترین تیم های ایران است و بسیار خوشحالم که خداوند این لطف را به من داشت تا بتوانم دوباره در خدمت این تیم باشم. امیدوارم بتوانیم با کار خوب و تلاش سنگین این تیم را از بحران فعلی خارج کنیم.

وی در پاسخ به اینکه فکر می کند بتواند در نیم فصل دوم با ذوب آهن نتایج خوبی بگیرد، افزود: ما تلاش خود را انجام خواهیم داد و باید ببینیم خدا چه می خواهد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره اینکه لیستی از بازیکنان موردنیاز خود به باشگاه ارائه داده یا خیر گفت: فعلاً خیر. ابتدا باید کیفیت بازیکنان فعلی تیم را ببینم و سپس تصمیم گیری کنم.

حسینی گفت: بازی بسیار سختی برابر فولاد داریم. این تیم در زمین خود به هیچ تیمی باج نمی دهد و روز سختی برابر این تیم در پیش خواهیم داشت، اما به تیم خود ایمان داریم و می جنگیم تا بتوانیم در آن مسابقه سربلند شویم.

وی درباره دستیاران خود در تیم فوتبال ذوب آهن اعلام نمود: فعلاً کارم را با همین کادر ادامه می دهم و اگر نیاز بود مربیانی را اضافه خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به اینکه چه برنامه ای برای بهبود نتایج تیمش دارد افزود: برنامه ما این است که کار کنیم.

حسینی درباره اعتراض مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان به نحوه جدایی او از این تیم گفت: نمی خواهم درباره این موضوع صحبت کنم و اگر آنها صحبتی دارند من هم خیلی حرف ها برای گفتن دارم. آنجا خیلی زحمت کشیدم و نمی خواهم در این باره صحبت کنم اما درست نیست کسی را قضاوت کنیم. چون کسی از مسائل خبر ندارد به نظر من قضاوت نشویم خیلی بهتر است.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حسینی: لیستی به باشگاه نداده ام، درباره صحبت های مسئولان نفت حرفی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: لیستی به باشگاه نداده ام، درباره صحبت های مسئولان نفت حرفی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید