استراماچونی: هر که استقلال را دوست دارد، مثل من فکر می نماید

به گزارش وبلاگ تجارت، سرمربی استقلال در حاشیه همایش بین المللی فوتبال کلینیک به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

استراماچونی: هر که استقلال را دوست دارد، مثل من فکر می نماید

به گزارش وبلاگ تجارت، آندره آ استراماچونی، سرمربی استقلال در حاشیه همایش بین المللی فوتبال کلینیک اظهار کرد: این کنگره ها به صورت کلی اهمیت زیادی برای ورزش دارد. به خصوص برای ایران چون در ایران، اشتیاق فوق العاده ای برای فوتبال وجود دارد. ما مسئول این هستیم که اشتیاق را به مردم انتقال دهیم. این برای تمام هواداران فوتبال به خصوص هواداران میلیونی استقلال است.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پس از اعتراض هایش در بازی صنعت نفت آبادان، فتحی با او صحبت نموده است، گفت: نه، من هنوز فرصت این را پیدا نکردم که با آقای فتحی صحبت کنم ولی قطعا با او ملاقات خواهم داشت. این ها نکات کلی هستند. ما استقلال، یکی از برترین تیم های آسیا با هواداران میلیونی هستیم. باید توقعاتی که از ماست، بر مبنای امکانات و حمایتی که از ما می گردد، باشد. ما نمی توانیم توقع 100 داشته باشیم در حالی که حمایت از ما 20 است. هدف من این است که باشگاه را به صورت کلی ارتقا دهیم و پیشرفت کنیم. اعتراضی که من می کنم، اعتراض منفی نیست، بلکه اعتراض مثبت است در جهت بهبود شرایط باشگاه. من فکر می کنم، هر که استقلال را دوست دارد، مانند من فکر می نماید.

سرمربی استقلال درباره نقش فوتبال در ایران بیان نمود: من از این موضوع خوشحالم. من که از مدرسه مربیان ایتالیا به ایران آمدم، از این موضوع خوشحالم. الان که در ایران کار می کنم، فهمیدم که فوتبال در ایران ارزش بالایی دارد. ایران فوتبالیست های خوبی دارد اما خیلی خوب راجع به آن ها در جهان تبلیغ نشده است. امیدوارم وسیله ای شوم که فوتبالیست های ایران در جهان بیشتر شناخته شوند.

استراماچونی همچنین راجع به سفری که به شیراز داشت، گفت: من الان در ایران زندگی می کنم و به این کشور احترام می گذارم. ایران تاریخی غنی دارد و امپراتوری پارسی یکی از بزرگترین امپراتوری ها بوده است، پس وقتی در این کشور زندگی می کنیم مهم است که راجع به تاریخش بدانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استراماچونی: هر که استقلال را دوست دارد، مثل من فکر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: هر که استقلال را دوست دارد، مثل من فکر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید