جدیدترین گوشی شاخص نوکیا

به گزارش وبلاگ تجارت، با توجه به اطلاعات منتشرشده در وبسایت FCC ایالات متحده، شرکت نوکیا به زودی مدل تازه گوشی هوشمند خود را با ویژگی های برجسته و در چندین نسخه با مشخصات متفاوت عرضه خواهد نمود.

جدیدترین گوشی شاخص نوکیا

به گزارش وبلاگ تجارت، هرچند شرکت نوکیا اخیراً در صحنه گوشی های هوشمند چندان فعال نبوده، اما هر زمان که مدل نوی را عرضه می نماید، معمولاً با شکوه و عظمت همراه است. شرکت نوکیا ممکن است یک گوشی هوشمند شاخص نو در دست ساخت داشته باشد چرا که به تازگی یک مدل نو با نسخه های مختلف به وسیله FCC (کمیسیون فدرال ارتباطات) ایالات متحده تایید شده است.

مدل نو نوکیا در شش نسخه مختلف با شماره مدل های TA-1418، TA-1404، TA-1412، TA-1415، TA-1405 و TA-1401 وارد بازار می گردد. از تمام فهرست های مشخصات منتشرشده، دو فهرست مربوط به دو مدل TA-1404 و TA-1412 اطلاعات مفیدی درباره مشخصات گوشی ها و بعلاوه طراحی مدل (به ویژه طراحی دوربین) به ما ارائه می دهد.

تصویر های مربوط به گوشی نوکیا نشان می دهد که دستگاه دارای یک مجموعه دوربین سه گانه است که به صورت عمودی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته است. این دوربین ها در یک ماژول مستطیلی جای دارند. طراحی مشابهی که اخیراً در گوشی نوکیا N1530DL مشاهده شده تقریبا شبیه نسخه انحصاری ایالات متحده از این مدل است.

اگرچه فهرست مشخصات منتشرشده کامل نیست، ولی گواهینامه مدل های Nokia TA-1404 و TA-1412 در وبسایت FCC نشان می دهد که این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی با دو سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر ترکیب خواهد شد، در حالی که در پنل جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در داخل سوراخ پانچ قرار گرفته است.

مدل نوکیا TA-1404 از دو سیم کارت پشتیبانی می نماید و با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی ارائه خواهد شد. در نقطه مقابل، مدل نوکیا TA-1412 نسخه تک سیم کارته خواهد بود و در دو نوع 3 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد.

این فهرست مشخصات بعلاوه نشان می دهد که این دستگاه از یک چیپست Unisoc استفاده می نماید که نوکیا فقط در سری C از آن استفاده نموده است. پس می توان نتیجه گرفت که این مدل نو نیز از سری C خواهد بود. با این حال هنوز نمی توان مطمئن بود. بعلاوه در زیر کاپوت دستگاه، یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با شماره مدل WT341 قرار گرفته است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "جدیدترین گوشی شاخص نوکیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین گوشی شاخص نوکیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید