همایش مجازی مددکاری اجتماعی روانپزشکی برگزار گشت

به گزارش وبلاگ تجارت، انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران با مشارکت اداره کل سلامت شهرداری تهران، همایش سه روزه مددکاری اجتماعی روانپزشکی را به صورت مجازی از تاریخ 17 الی 20 شهریورماه برگزار نمود.

همایش مجازی مددکاری اجتماعی روانپزشکی برگزار گشت

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تجارت، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، همایش مددکاری اجتماعی روانپزشکی با هدف آشنایی شرکت کنندگان با اقدامات درمانی و حمایتی در حوزه اختلالات روانپزشکی و نقش مددکاران اجتماعی در درمان بیماران روانی، از تاریخ 17 الی 20 شهریور سال جاری، با حضور بیش از 600 شرکت کننده و به صورت مجازی توسط انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران و با مشارکت و همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران برگزار گشت.

در این همایش 250 نفر مددکار اجتماعی، روانشناس و مشاور که با شهرداری تهران همکاری و تعامل مطلوبی به ویژه در شرایط درگیری کرونا دارند، شرکت کردند.

براساس این گزارش در روز پایانی این همایش، از شرکت کنندگان به صورت آنلاین بر حسب منابع آزمون و محور های همایش از جمله کیفیت آموزش های علمی و عملی در مددکاری اجتماعی روان پزشکی، سیاست های پشتیبان در مداخلات مددکاری اجتماعی روان پزشکی، جایگاه حرفه ای و استاندارد های ارائه خدمات مددکاری اجتماعی در تیم روان پزشکی و... آزمون برگزار شد و در پس از آن نیز به شرکت کنندگانی که در آزمون حد نصاب نمره قبولی را دریافت کنند گواهینامه اعطا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "همایش مجازی مددکاری اجتماعی روانپزشکی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش مجازی مددکاری اجتماعی روانپزشکی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید