شماره 254 ماهنامه نمایش روی پیش خوان

به گزارش وبلاگ تجارت به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی شماره 254 ماهنامه نمایش با نگاه ویژه به شازده کوچولو و اقتباس برای درام با مطالبی به قلم عباس جهانگیریان، منصور خلج، بهرام جلالی پور، احمد کامیابی مسک و فریدون محرابى منتشر شده است.

شماره 254 ماهنامه نمایش روی پیش خوان

همچنین مخاطبان می توانند نقد و تحلیل نمایشنامه سعدی هملت می گردد با عنوان کتابی برای دیدن نوشته سعید محبی و مقالاتی چون دردمندی که تشنه دانستن است! نوشته نصرالله قادری، آنالیز مساله احتیاج در پدیداری فرهنگ و هنر نمایش نوشته محمدرضا امیرخانی، مقاومت در برابر تئاتر بودگی نوشته ماروین کارلسون با ترجمه مجید کیانیان و تحلیل یک باور اسطوره ای در دنیای نمایش مالزی: پاک دوگل دلقک مقدس و قابل احترام نوشته محمود دهقان هراتی را در این شماره بخوانند.

پرونده یک نمایش: بیداری شامل مقدمه ای با عنوان بیداری به وقت کرونا! نوشته نصرالله قادری و گفت وگو با داود دانشور، فرزانه نشاط خواه، گیلدا حمیدی، افشین زارعی و رضا امامی و نقد نمایش بیداری با عنوان همواره پای یک زن در میان است نوشته آزاده فخری بخش دیگری از شماره 254 ماهنامه نمایش است.

سرمقاله این شماره با نام حرف، تئاتر و نمایش دروغ عظیم! به قلم نصرالله قادری منتشر شده است.

شماره 254 ماهنامه نمایش ویژه آبان ماه 1399 با سردبیری نصرالله قادری در 96 صفحه و با بهای 15 هزار تومان برای عموم علاقه مندان حوزه تئا تر چاپ و توزیع شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شماره 254 ماهنامه نمایش روی پیش خوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره 254 ماهنامه نمایش روی پیش خوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید