برگ برنده یحیی گل محمدی برای دربی 98؛ سورپرایز در راه است؟

به گزارش وبلاگ تجارت، تهران (پانا) - شرزود تمیروف مقابل نفت مسجد سلیمان از ابتدا به میدان رفت که در گلزنی ناکام بود اما ویژگی های مثبت او می تواند برگ برنده یحیی گردد.

برگ برنده یحیی گل محمدی برای دربی 98؛ سورپرایز در راه است؟

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل محمدی همچنان با یک فوروارد تخصصی تیمش را راهی میدان می نماید و این بار ترجیح داد حامد پاکدل و مهدی عبدی را روی نیمکت بنشاند تا شرزود تمیروف تازه وارد فرصت بازی پیدا کند.

تمیروف در بازی اول خود مقابل صنعت نفت از ابتدای نیمه دوم به بازی رفت و در شب شکست سرخ ها دوندگی خوبی داشت و تا آستانه زدن گل و دادن پاس گل هم پیش رفت که تیرک دروازه و گلر نفت آبادان مانع شدند.

عملکرد خوب این مهاجم ازبکی او را در ترکیب اصلی مقابل نفت مسجد سلیمان قرار داد اما تمیروف نتوانست پیش از دربی روی گل ها موثر باشد. البته دوندگی بالای او در یک سوم دفاعی حریف، خط دفاعی آنها را آزار می دهد و این شاخصه می تواند باعث ایجاد فضاهای خالی برای دیگر مهره های هجومی پرسپولیس گردد؛ کاری که پیش تر علی علیپور با همین شماره هفتاد در خط حمله پرسپولیس در آن مهارت خاصی داشت.

تمیروف در این مسابقه 19 پاس داد که تنها دوتای آنها اشتباه بود. او دو شوت زد که دقت کافی برای در چارچوب بودن را نداشت. در کنش های دفاعی هم آمار جالبی از او ثبت شده؛ این مهاجم دو قطع توپ و هفت نبرد هوایی پیروز داشته است.

در هر صورت باید دید این 135 دقیقه ای که تمیروف با پیراهن پرسپولیس بازی نموده یحیی را مجاب می نماید او را در ترکیب اصلی دربی قرار دهد یا مهدی عبدی و حتی پاکدل مهره مدنظر یحیی در شهرآورد خواهند شد. البته با حضور این مهاجم دست یحیی برای انتخاب بازیکنان خط حمله خود بازتر شده که نکته مثبتی برای پرسپولیس در این دربی حساس که قرمزها احتیاج مبرمی به برد دارند به شمار میرود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برگ برنده یحیی گل محمدی برای دربی 98؛ سورپرایز در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگ برنده یحیی گل محمدی برای دربی 98؛ سورپرایز در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید