انقلاب در استقلال؛ جزئیات تغییرات تازه، مددی قدرت بیشتری گرفت، اعضای تازه هیئت مدیره، سرنوشت مجیدی چه می گردد؟

به گزارش وبلاگ تجارت، به نظر می رسد پس از برگزاری جلسه نو هیئت مدیره باشگاه استقلال باید شاهد وقوع تغییرات جدی در این باشگاه باشیم.

انقلاب در استقلال؛ جزئیات تغییرات تازه، مددی قدرت بیشتری گرفت، اعضای تازه هیئت مدیره، سرنوشت مجیدی چه می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تجارت، جلسه مجمع استقلال خبر می رسد وقوع تغییرات در هیئت مدیره تقریباً قطعی است و احتمالاً نفراتی چون دلفانی، پرویز مظلومی، ملکیان و مددی به ترکیب هیئت مدیره اضافه می شوند تا در کنار حمیدرضا آصفی 5 عضو هیات مدیره استقلال را تشکیل بدهند.

در صورت اعلام رسمی این ترکیب آصفی تنها کسی است که از هیئت مدیره قبلی باقی می ماند. این در حالی است که او در مصاحبه ای گفته بود اگر با استعفای ما موافقت نمایند دستشان را می بوسیم!

از مهمترین تغییرات نو در استقلال می توان به حضور احمد مددی مدیرعامل باشگاه در ترکیب هیئت مدیره اشاره نمود. شاید برخی ها منتظر اخراج مددی از استقلال بودند اما حالا شنیده می گردد او نه تنها به اسم مدیر عامل به کار خود ادامه خواهد داد بلکه عضو هیئت مدیره می گردد و در کنار آصفی، ملکیان، مظلومی و دلفانی در جلسات هیئت مدیره شرکت خواهد نمود.

با این ترکیب نو باید گفت یک انقلاب مدیریتی در استقلال اجرا شده و حالا باید دید تکلیف فرهاد مجیدی چه می گردد؟ آنچه مسلم است بازی با گل گهر سیرجان و به خصوص دربی جام حذفی برای فرهاد مجیدی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. او در لیگ برتر به پرسپولیس باخت اما حالا باید دید آیا می تواند در دربی حذفی را از پرسپولیس ببرد و انتقام بگیرد یا نه؟ اگر مجیدی این بازی را ببرد احتمال ماندنش در استقلال خیلی زیاد می گردد اما اگر شکست بخورد، شاید شاهد تغییراتی در کادر فنی استقلال هم باشیم.

به نظر می رسد وزیر ورزش دوست ندارد در آستانه تغییر دولت، مدیرعامل و سرمربی استقلال تغییر نمایند اما باید اتفاقات آینده را رصد نموده و نتایج استقلال را مورد آنالیز دقیق قرار داد. ترکیب نو هیئت مدیره استقلال ترکیب چندان خوبی به نظر نمی رسد اما هیئت مدیره قبلی هم نتوانست باری را از روی دوش باشگاه محبوب کشور بردارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انقلاب در استقلال؛ جزئیات تغییرات تازه، مددی قدرت بیشتری گرفت، اعضای تازه هیئت مدیره، سرنوشت مجیدی چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انقلاب در استقلال؛ جزئیات تغییرات تازه، مددی قدرت بیشتری گرفت، اعضای تازه هیئت مدیره، سرنوشت مجیدی چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید