استمرار اجرای نمایش عروسکی زمینه ساز رشد این هنر است

به گزارش وبلاگ تجارت، تهران (پانا) - مدیرکل هنرهای نمایشی در آستانه شروع به کار هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک، با انتشار پیامی، یاد و خاطره گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد صحنه های دلنشین نمایش عروسکی کشور همیشه پویا و پررونق باشد.

استمرار اجرای نمایش عروسکی زمینه ساز رشد این هنر است

به گزارش ستاد خبری این جشنواره، متن پیغام قادر آشنا به توضیح زیر است:

جشنواره نمایش عروسکی به عنوان مهم ترین رویداد تخصصی نمایش عروسکی ایران در میان هنرمندان اهالی شریف این گونه نمایشی جایگاهی وجیه و ارزنده دارد.

در سالی که گذشت همانند رویدادهای مشابه در دنیا، این رویداد نیز دستخوش بحران هایی شد که تلخ ترین شان درگذشت هنرمند فقید سرکار خانم گلزار محمدی دبیر دلسوز و ارجمند این دوره از جشنواره بود. هنرمندان پرکوشش ایران و نمایشگران ارجمند عروسکی سراسر کشور اما با همتی بلند و عزمی راسخ راستا سخت فراوری آثار ارزشمندشان را با امید و کوشش دو چندان ادامه دادند تا چراغ پرفروغ نمایش را نورافشان تر و پر تلالوتر از پیش فراروی مخاطبان شان بر دستان راسخ بگیرند.

امید که این همت و اراده بپاید و صحنه های دلنشین نمایش عروسکی کشور همیشه پویا و پررونق باشد. بی گمان استمرار در اجرای نمایش عروسکی در طول سال و پیوستگی جریان این گونه ارزنده نمایش بر صحنه های تئاتر کشور و ارتباط پیوسته آن با مخاطبین رخداد مبارکی است که می تواند زمینه ساز رشد و پویایی هرچه بیشتر نمایش عروسکی کشور باشد.

حضور و هنرنمایی ارزنده همه شما هنرمندان عزیز و کوشش شایسته دست اندرکاران و حامیان برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک را ارج می نهم و از پروردگار مهربان برای همه گان توفیق و سربلندی آرزو دارم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "استمرار اجرای نمایش عروسکی زمینه ساز رشد این هنر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استمرار اجرای نمایش عروسکی زمینه ساز رشد این هنر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید