سریال و پخش خانگی

هشت توصیه برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی

گوشی های اندرویدی پس از مدتی مثل روز اولی که از جعبه خارج نموده بودید کار نمی نمایند و اپلیکیشن های نصب شده، بازی ها و فایل های اضافی (جانک فایل) روی عملکرد آنها تاثیر منفی می گذارند.

7 اسفند 1400

خاطره بازیگر نون خ از حضور مهمانی غیرعادی در صحنه فیلمبرداری

نسرین مرادی، بازیگر نون خ معتقد است: اگر تلویزیون بار ها نون خ را پخش کند همچنان بینندگان زیادی آن را دیدن می نمایند.

2 اسفند 1400

پنگوئن بلوم خودش را زیر سایه تاریک پنهان کرده است

تلویزیون برای این هفته در کنار آثار ماندگار، نوستالژی های سینمایی، سه فیلم تازهِ پنگوئن بلوم، سایه تاریک و خودش را تدارک دیده است.

15 دی 1400

طعنه حامد بهداد به سعید راد

حواشی این سریال از آنجا قوت گرفت که سعید راد به عنوان یکی از بازیگران سریال حرف های عجیبی زد و وقتی با انتقادی مبنی بر اینکه چرا در چنین اثر کم مایه ای بازی نموده، روبرو شد گفت اشتباه نموده و سعی می نماید چنین کارهایی را نپذیرد تا به شعور مخاطب توهین نشود.

13 فروردین 1400

اعترافات طنز حمید لولایی درباره اشتباهات رانندگی

حمید لولایی می گوید در جوانی با ماشین قسطی برادرش دور می زده، دزدکی سوییچ ماشین پدرش را برمی داشته و بعدها خودش هم یک ماشین قسطی را در اثر یک تصادف از دست داده است.

10 آذر 1399

عکس دریافت با گوشی؛ 12 ترفند کاربردی برای دریافت عکس های فوق العاده

گوشی های هوشمند امروزی از قابلیت های بالایی برای عکاسی بهره مند شده اند. دوربین گوشی های هوشمند با داشتن سنسورها و لنزهای کوچک و فشرده، کیفیت بالایی در عکاسی دارند که می توانند از لحاظ کیفیت با دوربین های عکاسی حرفه ای رقابت کنند.

22 آبان 1399

(عکس) سه سال بعد از زلزله؛ مرگ تلخ پسر 10ساله در کانکس موقت زلزله زدگان!

مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: یک پسر 10ساله ساکن در کانکس های اسکان موقت این شهرستان براثر برق گرفتگی جان باخت.

29 خرداد 1399

حمایت مرکز گسترش از مستندسازان و انیماتورها در صحنه نبرد با کرونا

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از مستندسازانی که با شروع بحران کرونا در ایران، همپای پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و جریان های اطلاع رسانی، در صحنه مقابله با این پدیده مخرب جهانی حضور داشته اند، حمایت می کند.

13 خرداد 1399

پردرآمدترین بازیگران جهان در سال 2019

خبرنگاران: بازیگری در هالیوود، شغل پردرآمدی است و مدت هاست که دیگر دستمزد های نجومی بعضی ستارگان هالیوودی باعث تعجب کسی نمی گردد، اما هنوز هم که هنوز است، هرسال پس از انتشار فهرست پردرآمدترین بازیگران زن و مرد در نشریات و سایت های معتبر آمریکایی، عده...

27 دی 1398