دوچرخه سواری

توسعه حمل و نقل عمومی به کنترل ترافیک شهری یاری می نماید

خبرگزاری خبرنگاران- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: مهم ترین احتیاج امروز شهرهای کشور در حوزه کنترل ترافیک؛ تقویت حمل و نقل عمومی است و در این زمینه وزارت کشور با تمام ظرفیت در پی تحقق این امر مهم است.

7 اردیبهشت 1401

با این روش های خانگی خشکی چشم خود را درمان کنید!

خشکی چشم چیست؟عارضه خشکی چشم وقتی بروز میکند که غدد فراوری نماینده اشک در چشم به میزان کافی فعالیت نمی نمایند. این اشک برای لغزنده و مرطوب نگه داشتم چشم ها لازم است. خشکی چشم آزار دهنده و دردناک است. از دلایل خشکی چشم می توان به عوامل محیطی و دارویی اشاره...

12 دی 1400

رییس هیات نجات غریق تهران حقوق بگیر دوچرخه سواری شد!، بی پولی فدراسیون فقط برای ملی پوشان است؟

در اقدامی عجیب رییس هیات نجات غریق استان تهران به فدراسیون دوچرخه سواری مامور شده و پرداخت حقوق او نیز برعهده دوچرخه سواری است.

15 فروردین 1400

نبود حامی بلای جان ورزش کردستان، دانش مربیان مربوط به10سال قبل است

بهمن احمدی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: از زمانی که مسئولیت هیأت دوچرخه سواری استان کردستان به من واگذار شده است، تمام انگیزه و کوشش خود را برای مسابقات المپیاد استعدادهای برتر گذاشتم.

24 شهریور 1399

اعزام تیم های شهرداری و پتروشیمی تبریز به تور فیلیپین

ناصر هوشیار در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به زمان برگزاری ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری فیلیپین و تعداد تیم های ایرانی حاضر در این دوره گفت: سه تیم از ایران در تور بین المللی دوچرخه سواری فیلیپین که از 12 بهمن در این کشور برگزار می شود، شرکت می...

15 آبان 1398