نماینده مجلس: در گیلان بیماران را در خیابان ها می خوابانند

به گزارش وبلاگ تجارت، یک عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت که به علت کمبود تخت در بیمارستان ها، بیماران را در خیابان ها بستری می نمایند و حتی دارو و تجهیزات هم وجود ندارد.

نماینده مجلس: در گیلان بیماران را در خیابان ها می خوابانند

به گزارش ایسنا، کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با بیان اینکه فاجعه ای در استان های شمالی در حال رخ دادن است، گفت: بیمارستان ها جا ندارند و بیماران را در خیابان ها می خوابانند. حتی دارو و تجهیزات هم وجود ندارد به طوری که از بعد از شیوع کرونا تا به امروز شب گذشته بیشترین فوتی را در گیلان داشتیم.

وی افزود: تیمی تشکیل گردد و به شرایط استان های شمالی کشور رسیدگی گردد. دارو و تجهیزات وجود ندارد. بیمارستان ها هم تختی برای بستری ندارند و اصلا جا ندارند. شرایط به گونه ای رسیده که بیشتر بیماران کرونایی را در محوطه حیات بیمارستان بستری می نمایند. از سپاه بخواهید که بیمارستان های صحرایی را تجهیز نموده و نباید شرایط را آسان گرفت.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: مجمع نمایندگان استان گیلان در یادداشتی درخواست نموده که مردم به علت شیوع بیش از حد کرونا به استان گیلان سفر ننمایند.

وی افزود: نمایندگان استان های مازندران، گلستان و گیلان خواهش می نمایند که مردم به استان های شمالی مسافرت ننمایند که ما هم این درخواست را داریم. بعلاوه باید وزارت بهداشت هم ورود جدی داشته و رسیدگی کند.

منبع: فرارو

به "نماینده مجلس: در گیلان بیماران را در خیابان ها می خوابانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: در گیلان بیماران را در خیابان ها می خوابانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید