رییس هیات نجات غریق تهران حقوق بگیر دوچرخه سواری شد!، بی پولی فدراسیون فقط برای ملی پوشان است؟

به گزارش وبلاگ تجارت، در اقدامی عجیب رییس هیات نجات غریق استان تهران به فدراسیون دوچرخه سواری مامور شده و پرداخت حقوق او نیز برعهده دوچرخه سواری است.

رییس هیات نجات غریق تهران حقوق بگیر دوچرخه سواری شد!، بی پولی فدراسیون فقط برای ملی پوشان است؟

به گزارش وبلاگ تجارت، فدراسیون دوچرخه سواری در حال حاضر در دوران سرپرستی به سر می برد و از آن موقع شاهد حضور دو فرد جدید در فدراسیون هستیم که حوزه فعالیت آنها هیچ ارتباطی با این رشته ندارد.

ابتدا محمود رشیدی رییس سابق فدراسیون ورزش های رزمی به عنوان مشاور در فدراسیون حضور پیدا کرد که البته قرار است عضو هیات رییسه فدراسیون نیز گردد و اکنون هم کاندیدای انتخابات است.

نفر دوم، رییس هیات نجات غریق استان تهران و کارمند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی است که به فدراسیون دوچرخه سواری مامور شده است.

حسین قائمی رییس هیات فدراسیون نجات غریق استان تهران، کارمند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی است که ابتدا به فدراسیون نجات غریق مامور شده بود اما ماموریت او در این فدراسیون لغو شده و با درخواست افشین داوری این فرد به فدراسیون دوچرخه سواری مامور شده است. در نامه این فرد آمده است که با حفظ سمت سازمانی، پرداخت حقوق و مزایای او نیز توسط فدراسیون دوچرخه سواری انجام می گردد.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده است که فدراسیون دوچرخه سواری اوایل سال 99، به دلیل مسائل اقتصادی تعدیل نیرو کرد و شاخص ترین آنها رییس سازمان لیگ بود که سالها در دوچرخه سواری فعالیت می کرد.

از طرفی ملی پوشان دوچرخه سواری نیز نه حقوقی دریافت می نمایند و حتی بیمه هم نیستند و معین نیست در این شرایط چرا یک نفر از رشته دیگر باید حقوق بگیر دوچرخه سواری باشد؟

حتی ملی پوشان اصلی تیم ملی هم حقوق ندارند و بعد از سالها به آنها وعده داده شده است که در صورت مدال آوری در قهرمانی آسیا حقوق دریافت می نمایند که آن هم معین نیست اجرایی گردد یا خیر. در این شرایط که فدراسیون به بهانه نداشتن بودجه نه ورزشکاران را بیمه نموده و نه حقوق پرداخت نموده است، مسئولیت پرداخت حقوق رییس هیات نجات غریق تهران که کارمند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی است را برعهده گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رییس هیات نجات غریق تهران حقوق بگیر دوچرخه سواری شد!، بی پولی فدراسیون فقط برای ملی پوشان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس هیات نجات غریق تهران حقوق بگیر دوچرخه سواری شد!، بی پولی فدراسیون فقط برای ملی پوشان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید