حمله به یک کاروان آمریکایی در صقلاویه عراق

به گزارش وبلاگ تجارت، یک کاروان آمریکایی در منطقه صقلاویه استان الانبار مورد هدف نهاده شد.

حمله به یک کاروان آمریکایی در صقلاویه عراق

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تجارت، یک کاروان لجستیک متعلق به آمریکا در منطقه صقلاویه با بمب کنار جاده ای هدف نهاده شد.

براساس گزارش رسانه های عراقی، امروز چهارشنبه، یک کاروان حمایت لجستیک متعلق به آمریکا در منطقه صقلاویه استان الانبار عراق با بمب کنار جاده ای مورد هدف نهاده شد.

در این حمله، از بمب های نوع EFP استفاده شده بود که به دنبال آن دو خودروی نظامی آمریکا آسیب دید.

این کاروان آمریکایی، در حال عبور از منطقه صقلاویه به سمت پایگاه نظامی عین الاسد در استان الانبار بود.

پس از تصویب قانون اخراج نیروهای خارجی از عراق در مجلس این کشور و بی توجهی آمریکا به اجرای این قانون، گروه های مختلف عراقی اعلام نموده اند که نیروهای آمریکایی مورد هدف آنها خواهند بود.

به همین دلیل، روز سه شنبه نیز یک کاروان آمریکایی، داخل بخش نظامی فرودگاه بین المللی بغداد و محل استقرار نظامیان آمریکایی مورد هدف گرفت. یک کاروان لجستیک دیگر هم در منطقه اللطیفه واقع در جنوب بغداد، هدف انفجار نهاده شده بود.

چند شب پیش نیز چند کاروان حمایت لجستیک آمریکا در مناطق مختلف عراق مورد هدف نهاده شدند؛ به گونه ای که منابع خبری گزارش داده بودند چهار کاروان حمایت لجستیک متعلق به نیروهای آمریکایی در استان های، حله، ناصریه، سماوه و دیوانیه عراق مورد هدف نهاده شدند.

این حملات در حالی ادامه دارد که ایالات متحده آمریکا میخواهد با طولانی کردن مذاکرات با دولت عراق تحت عنوان گفت وگوهای راهبردی، به حضور غیرقانونی خود در این کشور ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "حمله به یک کاروان آمریکایی در صقلاویه عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به یک کاروان آمریکایی در صقلاویه عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید