تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر در یک قدمی افتتاح

به گزارش وبلاگ تجارت، خبرگزاری خبرنگاران- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پیشرفت عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم موسوم به سه راه باقرشهر از مرز 97 درصد فراتر رفت.

تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر در یک قدمی افتتاح

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تجارت، عباس شعبانی در جریان بازدید از مراحل نهایی تکمیل و آماده سازی تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر از رو به اتمام بودن عملیات اجرایی این پروژه راهگشای ترافیکی اطلاع داد.

وی اضافه نمود:عملیات روسازی بخش های به جای مانده تقاطع متعاقب برطرف ممنوعیت فعالیت کارخانه های آسفالت که به علت افزایش مقدار آلاینده ها اعمال شده بود، از سرگرفته شده و ظرف روز های آینده به خاتمه می رسد.

شعبانی با اعلام اتمام عملیات نصب دیواره های نما، قرنیز ها و هندریل ها و نیز تامین روشنایی در بخش های مختلف تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر، بر ضرورت برطرف نواقص موجود و تکمیل صد در صدی اقدامات به جامانده تاکید نمود و گفت: به زودی متعاقب تکمیل عملیات روسازی جهت زیرگذر، کار خط کشی و نصب علائم ترافیکی نیز نهایی خواهد شد تا تقاطع به طور کامل تحویل شهروندان گردد.

لازم به ذکر است با بهره برداری کامل از تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر، علاوه بر آنکه جهت های تندروی شمال به جنوب و جنوب به شمال جاده قدیم قم در محدوده سه راه باقرشهر طبق طرح مصوب زیربار ترافیک قرار می گیرد، یک زیرگذر رفت و برگشت (شرق به غرب و غرب به شرق) و 2 دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال به مجموعه گردش های ترافیکی تقاطع اضافه نموده خواهد شد. این امر ضمن بهبود شرایط ترافیکی در محدوده ای پرتردد از جنوب مرکز، ایمنی ترافیک در جاده قدیم قم به عنوان شریان ارتباطی شهر تهران با شهر های مرکز و جنوب کشور را افزایش خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر در یک قدمی افتتاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر در یک قدمی افتتاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید