برگزاری 13 مرحله اردو برای تیم ملی تنیس روی میز قطعی است

به گزارش وبلاگ تجارت، جمیل لطف الله نسبی در تبادل نظر با خبرنگاران با یادآوری اینکه برنامه پیشنهادی برای آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز جهت حضور در مسابقات قهرمانی دنیا و انتخابی المپیک به فدراسیون ارائه شده است، گفت: به خاطر ادامه شرایط قرمزی که کرونا برایمان ایجاد نموده و نامشخص بودن چگونگی پیگیری فعالیت های ورزشی، هنوز در خصوص این برنامه و تصویب بخش های داخلی و بین المللی آن به جمع بندی نرسیده ایم اما مصمم هستیم برنامه پیشنهادی برای اردوهای داخلی را به طور کامل اجرا کنیم.

برگزاری 13 مرحله اردو برای تیم ملی تنیس روی میز قطعی است

وی در این زمینه ادامه داد: طبق این برنامه 13 مرحله اردو برای آماده سازی تیم ملی درخواست نموده ایم. تمام این اردوها به صورت داخلی برگزار می گردد. بخشی از آنها پیش از مسابقات قهرمانی دنیا (6 تا 13 مهرماه - کره جنوبی) است. مابقی اردوها هم برای بعد از این رقابت ها و آماده سازی حضور در مسابقات انتخابی المپیک (7 تا 10 خردادماه 1400 - قطر) پیش بینی شده است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید نمود: بخشی از برنامه پیشنهادی شامل تورنمنت های بین المللی و حضور در آنهاست در حالیکه به خاطر کرونا، نه برگزاری این رقابت ها قطعی است و نه شرایط اقتصادی فدراسیون برای اعزام به آنها؛ بنابراین حضور در مسابقات بین المللی را منوط به شرایط نموده ایم اما مصمم هستیم در هر شرایطی اردوهای داخلی موردنظر را برگزار کنیم به خصوص که تعطیلی ادامه دار مسابقات و تمرینات، ملی پوشان را از آماده سازی حسابی عقب انداخته است.

لطف الله نسبی تاکید نمود: پیشنهاد ما این است که از 5 خردادماه تمرینات تیم ملی تنیس روی میز را آغاز کنیم. آمادگی آن را هم داریم اما نمی دانیم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش این اجازه را به ما می دهد یا نه؛ منتظر تصمیم این ستاد هستیم تا طبق آن عمل کنیم اما امید زیادی هم داریم که بتوانیم در این تاریخ تمرینات را آغاز کنیم تا بیشتر از این عقب نمانیم.

وی همچنین با یادآوری اینکه تورنمنت چک و بلغارستان جزو اولین تورنمنت هایی است که حضور در آنها در برنامه پیشنهادی گنجانده شده است، گفت: این رقابت ها شهریورماه و پیش از مسابقات قهرمانی دنیا برگزار می شوند. بنابراین برای ایران و پینگ پنگ بازان کشورمان حضور در این رقابت ها خوب است اما فدراسیون دنیای هنوز زمانی برای ثبت نامِ حضور در این رقابت ها تعیین ننموده است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز توضیح داد: در صورت مهیا شدن شرایط اعزام، قطعا نوشاد و نیما عالمیان در ترکیب خواهند بود اما در خصوص دیگر بازیکنان باید جمع بندی داشته باشیم. بهتر است که فدراسیون شرایط را برای اعزام حداکثری مهیا کند به خصوص که بازیکنان مدت زمان زیادی است در میادین شرکت نداشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری 13 مرحله اردو برای تیم ملی تنیس روی میز قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 13 مرحله اردو برای تیم ملی تنیس روی میز قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید